Vraag

plassen in onderbroek

  • 21 December 2020
  • 12 reacties
  • 3056 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik had op dit forum veel posts gezien over broekplassen dat leek mij ook wel wat. Ik heb dus net onder de douche in mijn onderbroek geplast…

 

Ik heb mijn onderbroek gewoon goed schoongemaakt onder de douchestraal en daarna over de verwarming gedaan en in de was gegooid, dus geen zorgen over de geur.

 

Is dit normaal? Ik vondt het zelf heel lekker en geil, en ik heb het twee keer achter elkaar gedaan, maar ik zou het nog wel eens willen doen maar idk if het raar is


12 reacties

Badge

Heey :) Het kan inderdaad lekker zijn voor sommige mensen, maar het is zeer apart met het feit in je broek plassen. Als jij je hier prettig bij voelt zou ik niet jezelf er toe dwingen er mee op te houden. Groetjes :)

Reputatie 4
Badge +2

Ik plas af en toe ook in mijn broek. Wanneer ik van school naar huis kom ga ik dan in de douche staan en plas ik. Soms laat ik ook mijn broek aan, dat vind ik een nog fijner gevoel wanneer de kleren nat worden en mijn broek zo op mij kleeft.

‘s nachts plas ik nog in bed en draag ik een luier. Die gebruik ik soms in de ochtend ook als ik hem toch nog aan heb. Dat is ook een fijn gevoel, het heeft iets stouts want het hoort natuurlijk niet. Gewoon lekker blijven doen zou ik zeggen. Wie zegt ons wat normaal is, wanneer je het nog steeds fijn vind gewoon doen toch!

Voor veel mensen is dit raar. Maar idk, als jij je hier goed bij voelt. Gewoon doen toch!!

Reputatie 2
Badge +2

Persoonlijk lijkt mij dit niks, maar als jij het fijn vindt, moet je het gewoon doen:grinning:

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Ah okey nog een lotgenote.  Heb jij ook nog luiers of moet je je bed altijd verschonen en doe je in je broek plassen met opzet of meer perongeluk. In mijn bedplassen gaat perongeluk daar merk ik niets van en dat gebeurd bijna iedere nacht nog. Hoe vaak gebeurd dat nog bij jou?  In mijn broek gebeurd soms ook maar lang niet altijd perongeluk (bloos)

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Ja ik heb zelf drynites aleen bedplassen gaat perongeluk maar broekplassen expres ik doe soms ook in luier expres plassen en dan met kleren aan doe jij dat ook? En welke luier heb je 

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb nu Tena luiers, met van die plakkers. Soms bestelde mijn moeder ook andere die nog dikker zijn. Wanneer ik er overag in plas is dat ook meestal expres. In de nacht is het altijd perongeluk. Drynite broekjes lekten best wel vaak, daarom heeft de vriendin van mijn vader echte luiers mee genomen van de apotheek waar ze werkt.

Vaak in de ochtend wanneer ik nog niet gedouched heb plas ik bewust in mijn luier soms ook voordat ik in bed ga als ik mijn luier eerder aan heb. Lekken die drynites bij jou ook soms nog of helemaal nooit?

Reputatie 4
Badge +2

Anoniemste meisje en Anonimepje

Fijn dat jullie reageren op dit topic, maar jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Zie forumregel 13: ga niet off-topic

 

Groet, Loes

De kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +3

Heee

Ik doe dat ook wel is vaker. ik doe het meestal in mijn skinny jeans of pyjama van plt 

Reputatie 4
Badge +2

Hey, ik doe het ook nog steeds af en toe. In de nacht nog altijd in een luier en heel af en toe overdag in mijn jeans.

 

Wat is Plt als ik vragen mag?

Reputatie 3
Badge +3

Hey, ik doe het ook nog steeds af en toe. In de nacht nog altijd in een luier en heel af en toe overdag in mijn jeans.

 

Wat is Plt als ik vragen mag?

dat is een pyjama van pretty little things

Echt een heel fijn gevoel in je broek plassen 

Reageer