plassen in broek expres

  • 8 September 2021
  • 7 reacties
  • 2361 Bekeken

Badge

haii

ik heb een vraagje…

zijn er meer kinderen van rond de leeftijd 14-15-16-17 (jongens en meiden) die het lekker/geil/leuk vinden om in hun onderbroek/broek te plassen? en doe je dat vaak, en wel eens met iemand gedaan?

en hoe doen jullie dit met je ouders, verbergen en spullen schoonmaken enz.

ikzelf zou het wel eens een keer met iemand willen doen, hoe vindt je dan eigenlijk zo iemand…?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @15yo_guy_010,

Waarschijnlijk beantwoord dit je vragen wel:

Groetjes NV

Heee

 

ik plas wel baker in mijn pyjama men vriendin plast dan meestal in haar legging

Ik ben een meisje van 14 en vind het ook geil om mijn onderbroek nat te plassen terwijl ik ze draag ik doe het bijna elke dag wel en er is toch niemand die het merkt als je maar een beetje plast alleen ikzelf.

Reputatie 3
Badge +3

Hee ik ben 16 jaar bijna 17

 

ik plas wel is vaker in mijn broek of pyjama omdat ik dit geil vind ik drink dan heel veel tot ik het echt niet meer kan ophouden en dan plas ik, soms doe ik het ook in het openbaar

Hey ik ben een jongen van 17 en vind het ook super geil om te plassen in mijn onderbroek/broek. Zou het ook super graag eens met iemand samen doen, maar vind ook moeilijk andere jongens die het ook leuk vinden. 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 4: het vragen om contactgegevens is niet toegestaan.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi, @youngboy 

ik wil niet off topic gaan maar je kan een topic maken over jouw problem.

Reputatie 4
Badge +3

haii

ik heb een vraagje…

zijn er meer kinderen van rond de leeftijd 14-15-16-17 (jongens en meiden) die het lekker/geil/leuk vinden om in hun onderbroek/broek te plassen? en doe je dat vaak, en wel eens met iemand gedaan?

en hoe doen jullie dit met je ouders, verbergen en spullen schoonmaken enz.

ikzelf zou het wel eens een keer met iemand willen doen, hoe vindt je dan eigenlijk zo iemand…?

Ja, ik doe dat dus ook. In mijn slip  plassen voordat ik ga douchen. Ik doe het in de douchebak. Zodat als het plas uit mijn slip langs mijn benen loopt niet op de tegels/vloer komt maar gewoon is weg te spoelen. Dan ziet niemand het. Ik masturbeer er ook vaak bij. Later spoel ik mijn onderbroek schoon tijdens het douchen. Het is echt supergeil om te plassen in je slip. Ik denk dat best veel dit ook leuk vinden.

Dan doe probeer ik zoveel mogelijk de slip uit te wringen en doe ik het inde wasmand. 

Ik heb het nooit met iemand gedaan, maar lijkt me ook leuk. Misschien lukt het als je iemand goed ket en dan er gewoon over begint van wat je geil vind om te doen.

Reageer