Vraag

Plassen geil vinden


Badge

Heee ben ik de enige die het heel geil vind om te plassen op vreemde plekken zoals in de tuin of de wasbak is dit raar? Zo niet welke plekken doen jullie het?
 

(ps ben een meisje 13 jaar)


26 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Nee zkr niet ik ben een meisje van 15 en ik HOU ervan om in de wasbak of in het bos te plassen maar mijn fovoriet is over mensen 

Zoveel plekken wel is geplast. Ben een jongen dus dat gaat ook makkelijk. Vanaf een brug op auto's, vanaf een brug in het water, in het zwembad in de glijbaan tijdens het wachten, vanaf het dak, In de trein in hoekje (alle wc's waren stuk dus ik had geen keus) en ja ga zo maar door. 

Reputatie 1
Badge +1

Zeker niet!! Doe t zelfs in broek lol. Verder in t bos, wasbak douche vanaf balkon op de vloer in mn kamer in mn bed en mn broertjes bed en de wasmand

Reputatie 1
Badge

Ik heb het een keer hoog in een boom naar beneden geplast. En in de was bak en in een planten potje

Reputatie 3
Badge +3

Heee

 

ik plas altijd in men skinny jeans, pyjama of Flaired jeans

Reputatie 1
Badge

oeehhh ik vind het wel geil tijdens het vingeren dat ik plas ( wel handdoek ofzo klaarleggen because tja 🤭🤭)

Badge

 ik heb een keer in een halfuur 7x in iemands tuin geplast maar nee ik werd er niet geil van.

Reputatie 2
Badge +1

Heee

 

ik plas altijd in men skinny jeans, pyjama of Flaired jeans

Hoe vaak doe je dat ? En waar ?

 

Ik deed laatst in zwembad met een meisje erbij.. of in een emmer op mijn kamer als ouders slapen

Ik plas altijd in me bikini broekje en vooral als ik de slappe lach heb en dat had ik een paar jaar geleden met vriendinnen altijd. We lagen dan altijd op het grasveld en ik ging dan altijd gek doen en dan moesten mij vriendinnen en ik altijd mega hard lachen 

Reputatie 2
Badge +1

Ik plas altijd in me bikini broekje en vooral als ik de slappe lach heb en dat had ik een paar jaar geleden met vriendinnen altijd. We lagen dan altijd op het grasveld en ik ging dan altijd gek doen en dan moesten mij vriendinnen en ik altijd mega hard lachen 

Maar je plast express in je broekje? En waar doe je dat vaak ??

Maar plas je echt over iemand heen of plas je in je broek van het lachen, heb dat zelf ook wel eens gehad

(….)

Maar je plast express in je broekje? En waar doe je dat vaak ??

Maar plas je echt over iemand heen of plas je in je broek van het lachen, heb dat zelf ook wel eens gehad

Ja ik plas express van het lachen in me bikini broekje vaak doe ik dat als ik lig te zonnen op me handdoek je ziet dan echt een straaltje door me bikini broekje lopen maar ik plas niet echt over mensen heen

Reputatie 3
Badge +2

Ik doe dit altijd ik hou ervan om dit samen met mn bff te doen dan vingere we elkaar en dan plassen we in elkaars strings en op zo veel meer plekken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb ooit ook in de wasbak geplast en dit vond ik geil omdat ik van tevoren in de wasbak gerukt had

Ik ben een meisje van 14 en vind plassen  tijdens het vingeren sinds kind al geil heb onlangs voor de eerste keer geplast terwijl mijn vriendje mij befte en was heerlijk om te doen.

Reputatie 7
Badge +15

Oke…… nu vraag ik me af of het raar os dat ik alleen op de wc, soms in de doche en in het bos plas ( als ik het ècht nie meer kan houden….😅😅❤️)

 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Oke…… nu vraag ik me af of het raar os dat ik alleen op de wc, soms in de doche en in het bos plas ( als ik het ècht nie meer kan houden….😅😅❤️)

 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Neen is zeker niet raar niet iedereen heeft iets met plassen maar plassen kan seksueel wel heel opwindend zijn voor sommige meisjes en jongens of dit nu plassen tijdens de seks is of plassen tijdens het masturberen.

Reputatie 1
Badge

Ik plas overal in word hier echt geil van

Reputatie 2
Badge

Ik plas overal hahahaa.

 

Bos.

Tuin.

Douche.

Over meiden ;)

Nu lijkt mij ook geil samen met meisje plassen in de douche ;)

 

 

Ik plas de laatste tijd ook altijd een klein beetje op mijn knuffel als ik daar op rijd is echt geil.

Reputatie 3
Badge +2

ik plas eig overal en word daar heeeel geil van

@Anoniem.12 Waar plas jij dan zoal ? En masturbeer je dan ook altijd ?

Reputatie 3
Badge +2

nee vind ik ook echt heel geil als het kan en er is niemand in de buurt doe ik het in de wasbak of ik leg iets op de vloer en me kamer en ga plassen of gewoon in mijn broek echt heeeel geil

Ik plas overdag altijd stiekem kleine beetjes in mijn onderbroek of s’avonds voor tv ofzo of in mijn bed vind het geil als mijn onderbroek nat is van mijn plas en dan lekker vingeren achteraf en nog meer plassen.

Badge

Word je bed dan ook helemaal nat?

 

Badge

Ik plas overal hahahaa.

 

Bos.

Tuin.

Douche.

Over meiden ;)

Nu lijkt mij ook geil samen met meisje plassen in de douche ;)

 

 

 

Reageer