Vraag

plassen


Badge

Wie plast er nog meer tijdens het masturberen 


15 reacties

Ik plas altijd expres kleine beetjes als ik mijzelf vinger het liefste in mijn onderbroek vind ik echt geil.

Badge

Ik plas ook altijd, ik dacht dat het raar was. Ik zou ook graag op een een meisje plassen

 

Badge

Zou jij ook op een jongen plassen

Zou jij ook op een jongen plassen

Ja altijd als ik seks heb met mijn vriend hij vind dit ook geil als ik dat doe en mijn vriend plast dan meestal ook op mij of in mij is echt zalig als een jongen een  beetje  in je kutje plast.

Badge

Zou dat graag een keer doen en dat een meisje ook plast

@Martin  Snap ik is inderdaad heerlijk mijn bff en ik plassen ook tijdens het beffen in elkaars mond ik ben totaal niet lesbisch maar vind het bij mijn bff net zo leuk als met een jongen.

Ik kan mijn vriend laten klaarkomen door gewoon op zijn penis te plassen hij geraakt dan zo opgewonden dat hij spontaan klaarkomt is best wel leuk.

Badge

Zou ik jouw kunnen zien plassen en denken dat het op mijn penis is

Er zijn gratis filmpjes genoeg online te vinden van plassende meisjes en plasseks. ik vind bet superfijn om eindelijk nog eens met iemand te kunnen praten die plassen net zo geil vind als mij maar ik ben bang dat kindertelefoon dit gesprek gaat blokkeren omdat we eigenlijk aan het chatten  zijn wat hier helaas niet mag als snap ik zelf niet goed waarom. Je kan misschien nog wat vragenlijsten over plassen maken ofzo of andere vragen over plasseks  ik zal ze met alle plezier beantwoorden.

Badge

Ik vind het ook fijn om met jouw te praten hierover

Reputatie 6
Badge +3

Houden jullie rekening met forumregel

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

 

@Ab W  Sorry @Martin Misschien best een of meerdere topics aanmaken als je nog vragen hebt over plassen zodat we niet offtopic gaan er zijn nog meer meisjes en jongens hier op het forum die hier interesse in hebben en voor zover ik weet kan je er enkel hier maar over praten met leeftijdsgenoten.

Reputatie 4
Badge +2

Ik plas kleine beetjes tijdens het vingeren 

Ik plas ook altijd tijdens het vingeren.

Reputatie 7
Badge +4

Ik plas altijd expres kleine beetjes als ik mijzelf vinger het liefste in mijn onderbroek vind ik echt geil.

Heb ik ook

Reageer