Vraag

plassen

  • 25 July 2022
  • 6 reacties
  • 897 Bekeken

Badge +1

Hey zijn er mensen die expres in bed plassen? Enzo ja droogt dat in de nacht op tijd op?


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Dat is lastig en hangt er vanaf hoe veel je plast.. wanneer het een beetje was kan het soms nog drogen, maar laat het meestal toch nog een gele vlek achter. Als het een hele grote plas is, drijf je in de ochtend we nog steeds in, je kan eventueel van die speciale bedplasser matjes of broekjes of zelfs luiers gebruiken. Dan worden alleen die nat en in het beste geval niet je hele bed.

 

ik benieuwd of je het aan durft en nog steeds wilt..

Badge

Uit ervaring kan ik zeggen dat als je alles laat lopen het wel 1 a 2 dagen duurt voordat het helemaal droogt. je kan het beste in kleine beetjes plassen op verschillende plekken. Dan is het niet een grote natte plek. wat ook heel goed werkt is vuilniszakken onder je beddengoed. die zijn eigenlijk altijd wel waterdicht.

Emma_2006 dat klopt, licht er ook aan of het zomer of winter is, in winter duurt het soms wel 2x langer dan in de zomer. Dat heb ik in ieder geval gemerkt 😅😂 en dan op het moment zelf is het heel erg geil maar als je het moet laten drogen en dat duurt dan 1 of 2 dagen, dan is voor mij altijd het dilemma leg ik het open zodat het sneller kan opdrogen maar dan zie 't wel goed. Mocht er dan iemand perongeluk je kamer inkijken of ingaan om wat voor reden dan zien ze dat. Of dek je 't af zodat je 't niet ziet, maar dan veel langer duurt om op te drogen en kans hebt op verstikking. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord.

Groetjezzz 

Reputatie 7
Badge +15

Slecht voor je matras, dan zitten er allemaal gele vlekken in

 

 

dus , nee
.

Mij_Niet_Gezien 

Ik plas altijd expres een beetje in mijn onderbroek in bed als ik masturbeer dan wordt je bed niet nat en s’morgens is alles opgedroogd.

Ik plas ook bijna elke dag wel expres kleine beetjes in mijn bed om lekkerder te kunnen vingeren en s’morgens is alles netjes opgedroogd maar plas nooit veel want komt niet goed denk ik en doe het ook vaak in lijn boxershort zo wordt mijn matras niet nat.

Reageer