plasfetisj

  • 6 May 2023
  • 47 reacties
  • 6121 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik ben een meisje van 15 en ik vind het echt geil om in mijn broek te plassen of andere dingen met plas te doen. Heeft iemand dit ook?

Plassen jullie soms in je broek?

Zoja hoe?

In welke broek?

Op welke plekken?

Doen jullie andere dingen met plas?

Zoja wat?

 

 


47 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi @GabiGirl 

Ik plas ook nog in bed, meestal gebeurd dit al wanneer ik slaap. Een poosje werd ik dan iedere nacht nat wakker en moest ik het bed gaan verschonen. Omdat mijn ouders er op een gegeven moment helemaal klaar mee waren ben ik weer luiers gaan dragen.

Mijn luier is 80% van de tijd nat als ik ‘s ochtends wakker wordt, dan doe ik ook geen moeite meer om op te staan en naar de wc te gaan en laat ik het lopen. Daarbij vind ik wanneer ik bewust plas het warme gevoel tussen mijn benen dat jij beschrijft ook best lekker moet ik toegeven!!

Een pyama draag ik alleen in de winter, een onesie heb ik ook maar die is eigenlijk altijd te heet. In de zomer heb ik enkel een T-Shirt over mijn ‘nacht-ondergoed’ aan.

Soms draag ik de luier ook langer als ik niet wil douchen in heet weekend of op wintersport ofzo, dan kunnen plassen overal waar je bent voelt ontzettend stout en net zo lekker en warm. Alleen jij voelt de warmte en niemand ziet hoe stout of onvolwassen je op dat moment bent.

Hoe doe jij het met het verschonen van je bed, leg je er een handdoek onder ofzo? Je ouders toch onmogelijk niet weten of merken wanneer je beddengoed iedere week in de machine moet, of is het zo dat ze denken dat jij ook nog in bed plast net als hier?

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +3

Nice! Ik zei al alleen als mn bed toch verschoond moet worden, als ik smorgens wakker word en nodig moet plassen kan ik het wel ophouden tot de wekker gaat maar dat doe ik dan niet, maar ontspan ik mn spieren en laat ik alles lopen, best wel veel haha!!! Ik vind het lekkerst als ik op mn rug lig dan voel ik die warmte zo tussen mn benen en onder mn billen!!!! Word ik heeeel geil van en dan vinger ik in mn natte broek,  zoooo lekkerrr!

En jij dan? Plas je in bed in je pyjama en waneer en hoe doe jij dat dan en hoe vaak? En weten je ouders er van?

Mijn ouders weten het niet

 

ik drink gewoon ontzettend veel as ik ga slapen en als ik dan de dag erna wakker word dan ontploft mijn blaas al bijna dan houd ik het gewoon nog op tot mijn blaas het niet meer kan en dan loopt het in mijn pyjamabroekje het voelt ontzettend lekker als het langs en tussen mijn billen lopen

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Jaaa, cool! 😎 Vertel je hoe het ging? 😘kusje! GG

Het ging echt fantastisch ik kon het niet meer inhouden elke keer en dan plaste ik mezelf helemaal onder

Reputatie 3
Badge +1

 

Mijn ouders weten het niet

ik drink gewoon ontzettend veel as ik ga slapen en als ik dan de dag erna wakker word dan ontploft mijn blaas al bijna dan houd ik het gewoon nog op tot mijn blaas het niet meer kan en dan loopt het in mijn pyjamabroekje het voelt ontzettend lekker als het langs en tussen mijn billen lopen

Ja precies! Ik vind het ook zooo lekker als ik mn warme plas tussen mn billen voel lopen!!

Reputatie 3
Badge +1

Het ging echt fantastisch ik kon het niet meer inhouden elke keer en dan plaste ik mezelf helemaal onder

Lieve Fiennnn, wow! Hett klinkt dat je een heel geile dag hebt gehad!! Was je buiten of binnen en heeft iemand iets gemerkt? En wat heb je met je natte broek (onder en boven?) gedaan? Kusje, GabiGirl xxx

 

Reputatie 3
Badge +1

1. Mijn luier is 80% van de tijd nat als ik ‘s ochtends wakker wordt, dan doe ik ook geen moeite meer om op te staan en naar de wc te gaan en laat ik het lopen. Daarbij vind ik wanneer ik bewust plas het warme gevoel tussen mijn benen dat jij beschrijft ook best lekker moet ik toegeven!!
2. Soms draag ik de luier ook langer als ik niet wil douchen in heet weekend of op wintersport ofzo, dan kunnen plassen overal waar je bent voelt ontzettend stout en net zo lekker en warm. Alleen jij voelt de warmte en niemand ziet hoe stout of onvolwassen je op dat moment bent.
3. Hoe doe jij het met het verschonen van je bed, leg je er een handdoek onder ofzo? Je ouders toch onmogelijk niet weten of merken wanneer je beddengoed iedere week in de machine moet, of is het zo dat ze denken dat jij ook nog in bed plast net als hier?

  1. Ja, dat voelt zo lekker aan mn kutje, en dat het dan tussen mn billen loopt! zooooo tof (en geil)!!!
  2. Precies! Zo stout en zo lekker!
  3. Mijn moeder wil sws elke week de bedden verschonen.Ik doe het zelf. Ja, leg de grote handdoek van de dagen ervoor onder. En ik heb een hoes om mn matras, die maak ik wel schoon/droog. Het is een hotelbed zegt mijn moeder omdat het hier toch net een hotel is 😅🤣😂
Reputatie 3
Badge +2

Lieve Fiennnn, wow! Hett klinkt dat je een heel geile dag hebt gehad!! Was je buiten of binnen en heeft iemand iets gemerkt? En wat heb je met je natte broek (onder en boven?) gedaan? Kusje, GabiGirl xxx

 

Ja klopt haha.

Ik heb het 4 keer binnen gedaan en 2 keer buiten!!

Ik denk dat 1 keer iemand het zag.

En mijn natte broek heb ik de hele dag aan gehouden omdat mijn ouders toch niet thuis waren en dat lekker warm is aan mn kont en kutje😅

 

Reputatie 6
Badge +3

Ja ik vind zoiets ook heel geil maar  mijn ouder merken t meteen mr als ik de kans krijg dan die ik het wel hoor(ik ben een jongen van 12 btw)

Reputatie 3
Badge +1

@Fiennnnn yummie, lekkerrrr 😋

Hey Fien ben zelf ook een meisje dat plassen geil vind ik plas meestal kleine beetjes in mijn onderbroek zodat niemand het merkt behalve ik en dan lekker vingeren en het voordeel als je maar een klein beetje plast is dat dit overal kan ook stiekem voor tv in de zetel want enkel je onderbroek wordt nat. Als  ik ga zwemmen plas ik dikwijls in het zwembadhokje door mijn bikini heen maar dan laat ik wel alles lopen vind ik geil in het zwembad zelf trouwens ook.

Reputatie 3
Badge +2

Klinkt allemaal heel geil😋

Reputatie 3
Badge +1

@Tweety Ik snap je helemaal maar zelf vind ik het wel moeilijk om maar kleine beetjes te plassen als ik nodig moet, dan komt er meest al een hele golf en dat is ook super geil maar worden ook je bovenkleren nat : oeps😮

Reputatie 6
Badge +3

Hey ik ben een meisje van 15 en ik vind het echt geil om in mijn broek te plassen of andere dingen met plas te doen. Heeft iemand dit ook?

Plassen jullie soms in je broek?  heel soms

Zoja hoe? gw late gaan

In welke broek? mnu

Op welke plekken? bij t kruis

Doen jullie andere dingen met plas? ja

Zoja wat? soms opvangen met mn hand

 

 

 

@GabiGirl Je moet ook helemaal niet wachten tot je dringend moet plassen om dit te doen je kan altijd wel een beetje plassen ook als je eigenlijk nog niet hoeft te plassen en zo kan je het gemakkelijk terug ophouden en meerdere keren achter elkaar doen zonder dat je bovenkleren nat worden want droogt heel snel terug op.

Reputatie 3
Badge +1

@Tweety schreef: niet wachten tot je dringend moet plassen

OK ik snap het! al geprobeerd ook, het werkt, goeie tip dank je wel! lieve groetjes GG xxx

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben een meisje van 15 en ik vind het echt geil om in mijn broek te plassen of andere dingen met plas te doen. Heeft iemand dit ook?

Plassen jullie soms in je broek?  heel soms

Op welke plekken? bij t kruis

 

de vraag gaat over waar je dat doet in je broek plassen 😉 bv buiten of binnen in de badkamer etc

Reputatie 3
Badge +2

@Tweety schreef: niet wachten tot je dringend moet plassen

OK ik snap het! al geprobeerd ook, het werkt, goeie tip dank je wel! lieve groetjes GG xxx

Ik heb het net ook geprobeerd het is echt heerlijk 

@Fiennnnn @GabiGirl  graag gedaan hoor vind het zelf ook heerlijk om zo mijn onderbroek stiekem nat te plassen vooral omdat je het overal kan doen als je geil bent zonder dat iemand er iets van merkt. 

Badge

Ik ben een jongen maar vind het ook wel geil. Ik plas in mijn broek, in mijn bed, op de grond, buiten, in bad en douche, probeerde het zelfs in mijn eigen kont te doen om te weten hoe dat zou voelen. Ik zou graag ooit is met een meisje van alles willen uitproberen bijvoorbeeld het zou mij zo geil lijken als zij in mijn mond zou plassen en ik in haar mond of in haar kut ofzo. Ik stuur ook graag videos van mezelf wanneer ik plas en vraag meisjes soms hoe en waar ze zouden willen dat ik plas. 

@Anoniem431 Vraag gewoon eerlijk aan een vriendin of ze dit met je wil doen ? Mijn beste vriendin en ik plassen ook vaak in elkaars mond tijdens het beffen of op elkaars kutje als we op elkaar rijden we hebben geen van beide al seks gehad met een jongen maar we zijn niet lesbisch het is gewoon experimenteren met elkaar we vallen allebei op jongens.

Ik heb nooit geweten dat er meisjes zijn die expres in hun broek plassen. Ik heb het nooit gedaan, maar ergens snap ik de opwinding wel misschien…

Wat ik me afvraag: hoe doe je dat dan als er andere mensen bij zijn, als ik zo de voorbeelden hierboven lees? Zien die dat of niet, hoe reageren die? Loop je lang rond in een natte broek? Stinkt dat niet?

Liefs Vosje

@vosje_09  Als je maar een klein beetje plast kan je het overal doen ik doe het zelfs stiekem in de zetel voor tv s'avonds als mijn ouders er bij zitten niemand die het merkt enkel je onderbroek wordt een klein beetje nat. Ik houd mijn natte onderbroek eigenlijk altijd aan want droogt heel snel weer op en vind het net geil ruiken in plaats van stinken waardoor ik nog geiler wordt. Niemand anders gaat het ruiken als je maar elke dag een schone onderbroek draagt je ruikt het enkel als je je onderbroek uittrekt als je naar toilet gaat of je uitkleed maar niet door je kleren heen.

Plassen jullie soms in je broek? Ja

Zoja hoe? Expres kleine beetjes laten lopen zodat niemand het merkt of weet.

In welke broek? Onderbroek , pyamabroek , jeansbroek , sponsen short , bikinibroekje.

Op welke plekken? Thuis voor tv in de zetel , bed , zwembadhokje ,  zwembad , buiten in het gras , op een terrasje , bioscoop.

Doen jullie andere dingen met plas? Ja

Zoja wat?  Vingeren , ruiken , proeven , plasseks met bff

Reageer