Vraag

pil betrouwbaar in stopweek?

  • 7 January 2021
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik vroeg me af of de pil eigenlijk betrouwbaar is in de stopweek en of het uitmaakt of je langer door hebt geslikt, bijvoorbeeld 5 weken en dan stoppen of je dan in de stopweek beschermd bent of zelfs 3 maanden doorslikken. Ik kan dit online niet echt goed vinden.

Laat me weten als je hier verstand van hebt! X


2 reacties

1. De pil beschermt ook tijdens de stopweek, als je hem correct gebruikt volgens de bijsluiter

2. Het kan niet heel erg kwaad als je hem iets vaker neemt dan nodig is, bijvoorbeeld een week  of 2 meer. De pil bevat echter extra hormonen en schadelijke stoffen voor de algemene gezondheid, het is niet de bedoeling dat als je in een maand er bijvoorbeeld 30 moet nemen, dat je er dan 60 neemt. Of meerdere op een dag. Dat is slecht voor je. Lees de bijsluiter/het doosje en probeer je eraan te houden. 

Eens met @Angovis . Heb je hier misschien nog iets aan? https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/pil/de-pil

Inderdaad de bijsluiter lezen en als je twijfelt een volwassene even om hulp vragen, dat is niks raars! Goed dat je het checkt!

 

Lizet.

Reageer