Vraag

pikante fotos

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 529 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen! Ik heb echt dringend hulp nodig want ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet...
nou sinds een maand heb ik een vriendje maar ik ken hem echt al 5 maanden, en de laatste tijd sturen we wel eens pikante foto’s naar elkaar. Ik vertrouw hem daar gewoon in en hij mij ook. Nou was ik laatst lelijke fotos van mijn hoofd aan het maken, op zijn telefoon, evht heel lelijk, terwijl hij sliep. Dus uiteindelijk heb ik ingebroken op zn telefoon, ja ik weet zijn code zonder dat hij het weet, en heb ze verwijderd, ook uit recent verwijderd. Dus toen zag ik onder het mapje “verborgen” staan met 1 bestand, waarna ik erg nieuwsgierig werd. Ik zag dat het een pikanf filmpje van mij was, terwijl we met elkaar hadden afgesproken nooit screenshots te maken. Hij had t filmpje op snapchat staan en heeft het overgefilmd met een andere telefoon, waarna het is beland in zijn galerij.
aan de datum en tijd te zien weet ik dat hij bij een feestje was met 20+ mensen, dus ik ben heel bang dat hij het ook aan al zijn vrienden heeft laten zien en met zijn vriends telefoon heeft opgenomen, dus dat zijn vriend het filmpje ook heeft!
oke, mijn vriendje is nu op vakantie en ik zat net met hem te appen, of die die filmpjes ooit opgeslagen had (ik begon er niet random over, we hadden het er al over over de pikante fotos en filmpjes). Hij zei duidelijk nee waarna ik hem echt 100x heyzelfde heb gevraagd: heb je ooit een filmpje van mij opgeslagen? Hij zei telkens nee. Ik heb hem zelfs gedreigd dat als die tegen me loog dat ik het uit zou maken (niet dat ik dat echt zou doen maar meestal als ik dat zeg dan weet hij dat ik serieus ben en dan houd die wel op met klooien) maar hij zei nog steeds nee. Ik heb hem zelfs gezegd dat die filmpjes me niet boeien maar mewr dat die tegen me liegt en hij zei: ik lieg nooit tegen je.
nou ik weet dus dat die duidelijk liegt, een andwre optie is misschien dat hij erg dronken was op het feestje en dat hij zonder nadenken een screenshot heeft gemaakt, maar dan liegt hij nog steeds. Dat filmpje boeit me echt niet meer want ik vertrouw dat hij er niks verkeerds mee doet, maar ik vraag me af als ik altijd eerlijk tegen hem ben en hij liegt over zoiets kleins wat me eigenlijk niet boeit, waar liegt die dan nog meer over?? Misschien jeeft die ook wel andere meisjes gezoend op vakantie ik weet het allemaal niet meer. Maar wat moet ik nu doen? Ik voel me schuldig dat ik heb ingebroken op zijn telefoon maar ik wil gwn niet dat die tegen me liegt.
Moet ik hem er nu op aanwijzen via app of bellen (i need answers) of zou ik wachten totdat hij terug is van vakantie? Dat lijkt me het beste maar ik vind t gewoon moeilijk om
erover te beginnen en dat hij boos word op mij voor het bekijken van zijn verborgen gallerij.

ik heb echt evht heeeeel snel hulp nodig pls help!

groetjessss M.

3 reacties

Hey,
Het is heel simpel, jij hoeft je nergens schuldig over te voelen want wat hij heeft gedaan kan eigenlijk echt niet en is tien keer erger. Ik zou inderdaad wachten tot hij terug van vakantie is en dan met hem persoonlijk praten. Als je appt of belt hebt je kans dat ie je negeert of zomaar ophangt.
Als mijn vriend dit zou doen zou ik het al uitmaken omdat hij het überhaupt op zijn telefoon heeft. Bij mij is het vertrouwen dan al weg.
Ik begrijp ook heel goed dat je nu begint te twijfelen aan zijn eerlijkheid. Gewoon een goed gesprek hierover aan gaan, hem niet over je heen laten walsen en je grenzen aangeven.
En verzin aub geen excuses voor hem want hij is gewoon een hufter voor wat hij heeft gedaan!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Xxx
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Hoi lisa,
echt heeeeeeeeel erg bedankt voor je snelle reactie, hier kom ik wat verder mee. Ik ben er ook uit dat ik me eigenlijk niet schuldig hoef te voelen, omdat het een soort van karma is dat hij het filmpje heeft opgeslagen dat ik er dan achterkom door in zijn telefoon te kijken. Of ik het uitmaak weet ik nog niet, want het kan ook zijn dat hij het in een dronken bui heeft gedaan. Dat is alsnog geen excuus voor wat hij heeft gedaan, ik heb het nog een keer nagekeken en op dat tijdstip was hij met waarschijnlijk 2 anderen(niet de 20+ mensen, dat was een andere datum) maar dat hij het waarsxhijnlijk wel heeft overgenomen met iemand anders telefoon, dus idmand anders beheert mijn filmpje! Pffff eigenlijk had ik dit niet verwacht maar ik kan echr niet wachten om hem te spreken, ik moet nog een week wachten omg! Het filmpje is erg, maar dat hij zo tegen me liegt vind ik nog erger, vooral als ik ook met mijn eigen relatie dreig! Hij vroeg of ik ooit filmpjes van hem had opgeslagen, waarop ik antwoordde dat ik dat nooooit zou doen, hij dus wel uiteindelijk. Hij liegt gwn tegen me en dat vind ik het ergste van onze relatie aangwzisn hij echt als een eerlijke jongen overkomt. Waarschijnlijk heeft hij wel over meer gelogen maar daar kom ik hopelijk volgende week wel achter. Alsnog jeel erg bedankt voor je reactie, kan ik echt wat mee!

Groetjes M.
Badge +1
Pikante foto's (ik hou het netjes) doorsturen is strafbaar

Groetjes

Anoniem_voor_anderen

Reageer