Vraag

pik scheren en aftrekken

  • 31 October 2019
  • 1 reactie
  • 638 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik scheer eigenlijk best wel weinig mijn pik, 15cm slap 19cm stijf, ik scheer hem gemiddeld 1x per 2,5 week en vind het te lang worden, hebben sommige meisjes of jongens een tip om hem wat strakker bij te houden? Zelf ruk ik 1x per dag op een mooie foto van een meisje, is dit raar? Zelf ken ik een heel mooi meisje die ik graag wil vingeren. Hoe vaak vingeren jullie als meisje?


1 reactie

Hoi

Ik vind zelf dat je als je je schaamhaar wilt scheren, je het goed doet. Het is namelijk vreemd als je elke dag je schaamhaar gaat zitten scheren terwijl er bijna niets zit. Verder zijn er eigenlijk veel mensen die zijn schaamhaar niet scheren, omdat ze dat fijner vinden of gewoon te lui zijn. 

 

Verder is de lengte van een penis niet belangrijk. Als het echt te lang gaat worden kan je altijd naar de huisarts toe gaan. Die kan dan kijken hoe ze het kunnen verminderen. Ik denk zelf dat het niet nodig is bij jouw penislengte. Het belangrijkste is dat jouw penis gezond! :smiley:

 

Verder is het niet gek dat je je soms aftrekt op een iemand. Het is normaal dat je soms gewoon even moet aftrekken. Uit onderzoek is gebleken dat je als man eigenlijk minimaal 20 keer per maand moet klaar komen. Bij 1 keer per dag haal je dat dus makkelijk! 

 

Het is ook mogelijk dat je er uiteindelijk verslaafd aan raakt en niet meer kan stoppen et denken over aftrekken. Dan lijkt het me weer verstandig om hulp te zoeken. Het lijkt mij het meest logisch als je dat dan opzoekt op internet. Daar staat redelijk veel over seksverslaving. Ook kan je natuurlijk oude topics teruglezen.

 

Meisjes masturberen in het algemeen veel minder dan jongens. Zo masturberen er maar 40% van de meisjes en 60% van de jongens. Later is dat percentage bij mannen nog steeds hoger dan bij de vrouwen. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan had! Als je nog meer vragen hebt kan je dat hier nog vragen in deze topic.

Onthoud wel dat contact opzoeken strict verboden is en dat dit dus geen seks/datingsite is.

 

 

Reageer