Vraag

Pijpen tegen mijn zin

  • 23 December 2018
  • 10 reacties
  • 6643 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy dit is heel erg raar, maar ik zit hier heel erg mee.
Ik durf nooit zo goed nee te zeggen, laat makkelijk over me heen lopen en cijfer mezelf altijd weg, wat erg in mijn nadeel kan werken.
ik heb een vriendje die boos wordt of dichtslaat als hij niet krijgt wat hij wil en dan net zo lang doorgaat tot hij zijn zin krijg.
Nou zeg ik altijd dat we elkaar goed aanvullen want hij is een man met weinig gevoel en ik voel juist heel veel. Hij geeft geen fuck om anderen en ik leef voor anderen. Hij rookt, doet aan wiet, drinkt alcohol en skipt school en ik ben van ‘s ochtends 6 uur tot minimaal ‘s avonds 23:00 uur bezig aan school en ik heb een hekel aan roken en druks en drank enz.
nu lijkt het net alsof ik hem als een slecht persoon afschilder en mij als een heilig boontje, maar begrijp me alsjeblieft niet verkeerd want hij is heel lief en ik ben gewoon een heks.
nu je de achtergrond informatie weet ga ik door naar mijn probleem: hij zeurt altijd net zo lang door tot hij krijgt wat hij wil. Hij is seksueel actief en is al ontmaagd, ik ben maagd en heel onzeker. Hij wil seks, ik liever niet. Hij wilde een compromis maken en ik moest hem pijpen, want hij vindt dat extreem belangrijk in een relatie en het is voor hem echt een dingetje. Als we afspreken spendeert hij over het algemeen meer aandacht aan zijn penis dan aan mij. Dat snap ik wel want ik ben toch niet belangrijk. Maar de laatste tijd heb ik altijd het gevoel alsof hij mij alleen maar heeft om mijn lichaam: hij vindt het perfect (dat is het totaaaal niet trouwens. Ik zie eruit als een kruising tussen een zwerver en een walvis).
ik heb me twee maanden onder alle seksuele dingen uit kunnen praten, maar hij wordt steeds aandringender. Hij zat wel overal aan me en ik moest van hem ook over zijn penis heen wrijven, maar dat was voor mij nog te doen. Maar laatst zat hij mij zo erg aan te dringen dat ik hem moest pijpen en ik voelde me zo schuldig dat ik geen nee kon zeggen.
Ik ben meer dan een uur bezig geweest en ik zal niet in detail gaan, maar het was best traumatiserend voor mij en nu ben ik dus heel erg bang om met hem af te spreken en al die beelden blijven maar door mijn hoofd flitsen. Ook heb ik nu al een paar dagen heel veel last van mijn keel en de eerste dag ook van mijn kaken. Wat moet ik doen? En ik heb toch geen SOA opgelopen?

-sorrryyyyy voor het lange bericht 😞 maar ik kan dit echt niet meer ik weet echt niet wat ik moet-
is het normaal als je vriendje meer aandacht heeft voor seks en hoe je eruit ziet dan voor wie je bent en wat moet ik nu doen? Ik ben echt bang en hopeloos

10 reacties

Je moet nooit dingen doen die je niet wilt. Als je het idee hebt dat hij je alleen voor de seks wilt, moet je dit met hem bespreken en desnoods het met hem uitmaken omdat een relatie niet alleen om seks draait. Een vriendje hoort er voor je te zijn en moet je niets dwingen.
Owwwh Uhm.. ik weet niet waar ik dit bericht moet beginnen maar, je moet niks tegen jou zin in doen, als jij iets niet wilt gebeurt dat ook niet! Deze jongen heeft waarschijnlijk gedrags problemen? Zoek eens op Google “narcist” miss herken je de dingen die worden aangegeven? Zo ja, stop je relatie en ga jezelf geen pijn doen zorg er gewoon voor dat het stopt! Je kunt hiermee naar je ouders gaan en die kunnen je vast helpen! Xx een of ander gek wijf 🙂 succes❤️
Hoi

Je vriendje dwingt jou tot dingen waar je je niet goed bij voelt. Dat is niet ok. Als je het gevoel hebt dat hij jullie relatie eerder als een kans tot seks ziet in plaats van als een emotionele band, kan het goed zijn om na te denken of hij de juiste jongen voor jou is.

Als je zekerheid wilt over een eventuele soa, kan je een soatest doen. Hiervoor kan je naar de huisarts. Met de huisarts kan je ook bespreken wat er gebeurd is. Je huisarts kan advies geven over hoe je met de situatie om kan gaan. Het beroepsgeheim zorgt ervoor dat je ouders niet zomaar ingelicht mogen worden.

Het lijkt me van belang dat je met iemand praat. De beelden blijven terugkeren en je zit hier heel erg mee. Erover praten kan ervoor zorgen dat je hier beter mee om kan gaan. Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Ik heb het gevoel dat je vriendje zich heel erg bewust is van je onzekerheid en bereidwilligheid. Dit misbruikt hij voor zijn eigen bestwil. Dat is een teken van een enorm gebrek aan respect. Ik raad je aan om hem duidelijk te maken dat hij te ver is gegaan, en afstand van hem te nemen.

Groetjes
Kenshin
Badge
Als ik jou was had ik hem verlaten want je moet nooit dingen tegen je zin in doen, en al zeker niet als het gaat om seks 😥.

Héél véél succes!! 😘❤

Groetjes, meisje die graag helpt 🌺
ik zou hem verlaten en voortaan jezelf minder wegcijferen, want in een relatie zijn er TWEE mensen belangrijk, jij en je vriend, en als jij niet wilt dat je vriend wilt dat jij hem pijpt, moet je dat niet doen.
Als hij al wel seksueel dingen heeft gedaan, kan het zo zijn dat hij misschien een soa heeft. Dit kan altijd getest worden. Weet niet of je met condoom hebt gepijpt of zonder. Als het met is, is er sws niks aan de hand. Als je geen klachten hebt, zal het ook wel goed zitten. Dat je last van je kaken hebt, is niet gek. Kan namelijk komen door houding of iets in die richting.

Verder klinkt je vriendje niet als iemand die goed voor je is. De verschillen tussen jullie zijn erg groot en heb niet het idee dat hij op je past. Vooral als je zo beinvloedbaar bent, is zo'n jongen niet goed voor je. Het is niet goed als je seksuele dingen doet zonder dat je het wil. Je moet het doen als je je er goed bij voelt en als dat niet zo is zou je vriendje je daarin moeten accepteren. Praat er vooral met hem over en als hij zijn gedrag niet veranderd, kun je hem het beste laten gaan... Ook al hou je van hem, uiteindelijk is het dan beter voor je.

Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik denk dat het hem gaatIk om je lichaam. Het lopt biet dat hij niet meeluisterd en boos word als hij iets biet krijgt?

Als je elkaar normaal gesproken niet vaak ziet zou ej het gwn kunne uitmaken. Maar als je dat eng vind, vraag alsjeblieft iemand die je persoonlijk kent om hulp!

 

Ps. Dat van die soa. Ik heb ook gepijpt, en dat was deepthroat. Ik denk dat hij dat bij je heeft gedaan. Zn lul helemaal in je keel drukken dat je eigenlijk geen adem meer kan halen. Dat kan spierpijn veroorzaken zoals ik nu heb. Groetjes!

Badge

Het beste idee hiervan is om het tegen je ouders of iemamd volwassen te zeggen. Jij bent de baas over jouw lichaam als je het niet fijn vindt ni chill vindt dan is dat zo en moet hij dat accepteren als hij dat niet doet moet je het misschien uitmaken, want een rrlatie draait niet om seks maar om liefde die je elkaar geeft

 Weet dat dit niet jouw schuld is!

 

 

Reputatie 3
Badge

Heyy!
 

Ik weet niet hoe ik je precies kan adviseren, maar hier nog wat advies en paar andere dingen.

-Praat erover! Met iemand die je vertrouwt.

-Doe nooit iets wat jij niet wilt.

-Het is geen goede vriendje want hij dwingt jou dingen die jij niet wilt doen.

-Je moet niet zeggen dat jij de slechte bent, want jij springt van de flat af voor hem (je doet alles voor hem ookal wil je het niet doen)

-zoek anders even op Google waarom je kaken en keel pijn doen.

-Gewoon uitmaken met hem, er bestaan nog knappere vriendjes met een goede hart in je omgeving!

Sorry trouwens dat ik mijn verhaal in een soort stappenplan schema heb gezet, ik had niet zo heel veel zin om een heel verhaal te gaan schrijven aangezien ik ook heel moe ben.

 

veel lucht knuffels van Schaapjesss <3

Reputatie 2
Badge +4

Heyy! Ik zou zeggen NOOIT iets doen tegen je zin. Als jij het niet wil dan moet je het niet doen. 

Reageer