Pijpen met een beugel, kan dat gewoon?

• 12 June 2013
  • 15 reacties
  • 14372 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriend vroeg laatst aan mij of ik hem wilde pijpen. Ik heb daar geen probleem mee alleen zou dat dan de 1e keer zijn dat ik een jongen pijp. Maar nu nog een probleem, ik heb dus een beugel en ben nu best bang dat ik hem hiermee pijn zou kunnen doen.. Iemand ervaring hiermee en weet of het gewoon kan met beugel?

+als je sowieso tips hebt voor bij pijpen hoor ik dat ook graag 🙂

15 reacties

wat voor beugel heb je?
Ik heb nu slotjes 
ik heb ff gekeken wat slotjes waren en ik denk dat als je hem niet met je tanden gaat pijpe er niks mis gaat (denk ik)
haha ja daar was ik nog niet zo bang voor. maar die slotjes zitten zeg maar om je tanden geklemt bij je kiezen en dan zitten er een soort van "haakjes" naar binnen en ik ben vooral bang dat dat dan zeer gaat doen..
als je inderdaad pech hebt snijd je zijn penis helemaal open en moet je naar het ziekenhuis
Hoi Bambieh!
Er is absoluut helemaal niks aan de hand als je je vriendje pijpt, als je een beugel hebt. Net als met zoenen, daarbij is een beugel geen enkel probleem. Dus ... ga je gang! Je zal je vriendje geen enkele last bezorgen daarmee.
Tips voor bij het pijpen : doe er lekker lang over! IK vind het heerlijk als je er eerst een poosje aan likt, net alsof het een ijsje is, en dan extra aandacht geven met je tong aan zijn eikel. Daarna zet je zijn eikel tegen je lippen, en zuig je zachtjes, zodattie langzaam je mond in glijd. Tijdens het pijpen kan je veel je tong gebruiken, dan zal hij nooit meer wat anders willen. Vergeet niet tijdens het pijpen zijn ballen te kietelen ... da's ook een aanrader!
Succes, en misschien lezen we nog eens hoe het ging?
oke, heel erg bedankt! 
enneh ja ik heb van het weekend weer met hem afgesproken dus wie weet, misschien dat ik dan nog wel eventjes een update plaats 😛
als je inderdaad pech hebt snijd je zijn penis helemaal open en moet je naar het ziekenhuis

nou dit is nou ook wel HEEL ver gezocht, weet niet of jij ooit bent gepijpt maar je snijd echt niet zijn hele penis open! 😑
ill ill sorry, als ik lees over pijpen word ik echt misselijk, is dat niet keeiii smerig??
Ik zit hier met grote ogen te lezen dat jullie dat doen.. HOE OUD ZIJN JULLIE?!
  1. [QUOTE=youknowwhatitis;85565]ill ill sorry, als ik lees over pijpen word ik echt misselijk, is dat niet keeiii smerig??
Ik zit hier met grote ogen te lezen dat jullie dat doen.. HOE OUD ZIJN JULLIE?![/quote]

lol volgens mij vind jij alles wat met seks te maken heeft smerig XD
Blijf on topic en probeer onnodige quotes te vermijden. Zo houden we het forum met zn allen leesbaar!
wahhahahahahaha
Kan niks gebeuren beetje rustig pijpen en t komt wel goed x
ik zie zoveel meisjes die wel pijpbeurten willen geven, maar nee hoor mijn vriendin niet!
Jaa dat kan gewoon!

Reageer