Vraag

Pijpen: HELP!!

• 19 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 976 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben dus 14 jaar (bijna 15 maar ach). Ik heb nog nooit gezoend of een vriendje gehad. Ten eerste: is dat raar? Ik krijg wel veel dm's op insta en alles maar ook uit andere landen of mensen die aan dd andere kant van het land wonen. Maar ik heb dus een vraag: ALS ik ooit een vriendje krijg, hoe moet ik dan pijpen? En is dat niet vies? En hoe moet je daaraan beginnen zegmaar? Helpme xx

8 reacties

Zelf vind ik het erg lekker om te doen, en er zijn wel wat don'ts (gebruik je tanden NOOIT, dat soort dingen), maar het verschilt per jongen én per piemel wat lekker is voor hem. Sommige jongens hebben een zeer gevoelige eikel, dan moet je dus meer zuigen en minder likken (anders wordt het voor hem geen pretje). Je moet met hem praten tijdens de seks, da's sowieso heel belangrijk.
Ik denk dat dat per jongen verschilt. De ene vind het fijn als je echt met je mond erover heen gaat en op en neer gaat de ander vindt het fijner als je lekker likt. Je moet gewoon een beetje spelen en je hoort vanzelf of hij het fijn vindt, anders vraag je hem af en toe: is het fijn schat. ofzo iets. Zo heb ik het zelf ook gedaan. Komt goed meid. Succes alvast
tis normaal hoor als je 14 bent een geen vriendje ik ben 14 ook bijna 15 en nog geen vriedin gehad en over het pijpen.... als begin moet je eerst de eikel likken das de top en het meest gevoeligst en dan langzaam naar benden glijden en langzaam zorg je speeksel er voor dat het makelijker glijd soort van glijmiddel en dan ga je op en neer met je hoofd maar als je pijn krijgt in je kaken ff stoppen en dan ja 😛 tot dat ie klaarkomt je kan oook oefenen op een lollie of op een ijsje
ik ben 13 en mijn vriend heeft me al 2 keer gepijpt hij doet het gewoon ramdom
Dat klinkt echt vies allemaal hahah^^
Nee zo bedoel ik het niet maar ALS het moment ooit komt (voorlopig dus ff niet ahaahah) wil ik weten wat ik moet doen snap je @catfishxx
@Valor het kan zijn dat het vies klinkt als je dat allemaal leest. In werkelijkheid gaat het wel zo. Of je er zelf klaar voor bent is natuurlijk een ander verhaal!
Het is héél normaal wanneer je op je 14de geen vriend hebt. Of als je nooit hebt gezoend, dat is ook heel normaal. Maar naar mijn mening is het wel raar als je nooit een vriend hebt gehad, laat staan hebt gezoend en dan al denkt aan hoe je moet pijpen. Not to be rude, maar gedraag je naar je leeftijd.

Reageer