Vraag

pijpen en soa

  • 12 July 2022
  • 6 reacties
  • 331 Bekeken

Badge

Hallo ik heb een drigende vraag 

ik ben 15 heb een vriend en heb hem een keer grijpt  twee keer dus niet lang en ook niet zo diep maar daarna had ik wel keelpijn. Daarna gaf ik de volgende keren alleen kusjes op zijn lul is er kans dat ik soa heb of hij  want hij  werd wel een jaar gelede. Bijna gepijpt maar met condoom 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Als je met condoom hebt gepijpt en met condoom kusjes hebt gegeven kan je geen soa hebben

Badge

Als je met condoom hebt gepijpt en met condoom kusjes hebt gegeven kan je geen soa hebben

Hey ik heb het niet met een condoom gedaan maar  hij heeft geen last van niets pijn ook niet ik had alleen een x keel pijn en ik heb ook niet zo lang gepijpt twee keer en was maar 2 min en dat kusjes geven heb ik vaker gedaan 

Reputatie 2
Badge +3

Bij pijpen / dingen met de mond en de lul kan de persoon die pijpt een soa oplopen, hoeft niet maar dat kan wel.  En voor de persoon die gepijpt word kan niks oplopen.

Badge

Bij pijpen / dingen met de mond en de lul kan de persoon die pijpt een soa oplopen, hoeft niet maar dat kan wel.  En voor de persoon die gepijpt word kan niks oplopen.

Dus eigenlijk wil je zegge. Dat ik een soa kan oplopen maar kijk ik had al daarvoor wondjes in me mond voor het pijpen en ik had er paar maanden geleden last van nu niet meer maar die wondjes  zijn er nogsteeds kan het nu een soa zijn omdat ik heb gepijpt 

Reputatie 2
Badge +3

Dat zou kunnen ik zou als ik jou was voor de zekerheid naar de dokter gaan

Badge

Dat zou kunnen ik zou als ik jou was voor de zekerheid naar de dokter gaan

Wat gebeurd er als je soa op je tong hebt krijg je er iets voor of . En kan je soa doorjezelf of kan het ook ene ineffectief zijn want zoals ik al zei die bultjes heb ik heel lang

Reageer