Vraag

pijpen en nieuwsgierig

  • 30 August 2016
  • 14 reacties
  • 2828 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hooi, ik ben een jongen, 14 jaar. en ik heb een soort van probleem, nou.. ik ben hetero, alleen geil op jongens en zou heeeel graag een jongen/man willen pijpen. ik fantaseer er heel erg over alleen ik wil niet een van mijn vrienden pijpen, en wou het misschien bij mij gymleraar doen. heeft iemand tips? waar ik een site kan vinden waar ik met iemand kan afspreken die ik kan pijpen?
snelle reacties plss
dankje!

14 reacties

Heyy,
Even om heel duidelijk te maken: GA GEEN FYSIEK CONTACT ZOEKEN MET JE GYMLERAAR!!!! Je bent dan erg egoïstisch, omdat je die leraar in de verleiding brengt dingen te doen die niet mogen. Hij kan ontslagen worden en aangeklaagd worden als het uit komt.

Verder moet je het zelf weten. Besef wel dat je vriendschappen kapot kan maken als je iets met je vrienden wil doen..

Misschien moet je het bij fantasieën laten...

Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
xx me
Ik denk dat je dit met een vertrouwens persoon moet bespreken.. maar als je het mij vraagt zou ik het niet met je leraar want hij word 99% ontslagen en hij kan zelf naar de gevangenis gaan daar voor.
Heey,

Ik raad jou af sexueel/fysiek contact te zoeken met je gymleraar, hij mag/kan dit niet doen.
Zoals hier boven als wordt vermeld, ben ik het met @charlotje10x eens dat je het beter bij fantasieën kunt houden.

Je kunt er alleen maar vriendschappen mee kapot maken..

Succes,
You Can Do It.
Dat je je fantasieën werkelijkheid wilt laten worden......is niet raar
Maar met een gymleraar?
Niet alleen kan jij daarvoor diep in de problemen komen maar je vernietigd de carrière van die man.......
Laat me een verhaal vertellen over een leraar
Peter is een hele aardige Knakker......dus toen ik hoorde dat ie buiten school seksuele dingen deed met leerlingen vond ik dat heel verrassend......
Hij werd ontslagen en verbannen van de school voordat de rechter iets had gezegd erover
Uit verklaringen kon de rechter maken dat ie Onschuldig was
Die meisjes hadden het verhaal 'expres iets overdreven'
Waardoor Peter's carrière kapot ging
Geen enkel school zal hem meer willen aannemen, dat door een 'expres iets overdreven' verhaal
Als je iets om die gymleraar geeft , dan bespaar je hem zijn baan
maar kijk, ik heb hem een keer zien aftrekken op de wc. hij had de deur niet op slot gedaan en toen kwam ik naar binnen, hij stopte niet met aftrekken en keek me aan. ik was snel weggelopen maar heb daar spijt van. maar jullie hebben gelijk! bedankt
Als ik jou was zou ik alleen maar fantaseren. Gymleraar kan nooit, want hij kan aangeklaagd worden.

Met vrienden ook niet echt, want je gaat vrienden verliezen.

Gr en succes!
Dude, je moet sowieso GEEN seksueel contact zoeken met iemand ouder dan 17, en OOK niet met een onbekende via internet. Da's echt ongelooflijk onverantwoordelijk en veel gevaarlijker dan je denkt. Dus ofwel je doet het met een bekende die het ook wil, ofwel je hebt gewoon pech (voorlopig). Voor jouw bestwil en die van die ander. Pas goed op jezelf!
sws niet met een leraar bespreek het met 1 van je vrienden.
dan ben je helemaal niet hetro
quote verwijderd
Naja, het neigt inderdaad naar homo- of biseksualiteit, maar het kan ook een onzekere fase zijn waarin hij zijn seksuele identiteit verkent. Je kunt ook heteroromantisch biseksueel zijn ofzo...
quote verwijderd
Uhm 'Experimenteren' lijkt mij het beste woord om het te beschrijven
[quote=appelfap] ik wil ook eens gepijpt worden door jou of een andere jongen maar doe het zeker niet met je gymleraar zo kan jij en de gymleraar in de problemen graken

Reageer