Vraag

Pijpen en Beffen

  • 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 1330 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben nieuwsgierig naar de meisjes ( of homoseksuele jongens). Hebben jullie ooit iemand gepijpt? Zo ja is dit fijn of lekker en hebben jullie ooit sperma gedronken? En doet beffen of seks hebben echt pijn want als ik soms mijn clit aanraak en ik heb dat al lang niet gedaan kan het een beetje pijn doen en is het daarna wel fijn. Hebben jullie antwoorden meisjes?


3 reacties

Ik pijp mijn vriendje wel eens ja. Ik vind het wel leuk om te doen maar je maakt vooral je partner er blij mee. Seks is een beetje geven en nemen. Je hebt het over sperma ‘drinken’ zo zou ik het persoonlijk niet omschrijven hoor. Hij spuit echt geen liters sperma, ong. een theelepel à kleine eetlepel. Het hangt er wel eens vanaf hoe het smaakt. Soms is het wat bitterder en de andere keer wat zoeter, hangt volgens mij af van hetgeen dat hij gegeten heeft. Ik vind het niet heel vies ofzo maar wat ik vaak wel doe, is proberen hem achterin mijn mond klaar te laten komen. Zo proef je er niets van want je smaakpapillen zitten alleen op je tong.

Normaal gesproken doet orale seks (met je mond dus) geen pijn. Waar jij het denk ik over hebt, is dat je clitoris (soms) overgevoelig is. Dit komt wel vaker voor. Als je die dan nog intens gaat stimuleren, kan dat idd niet fijn voelen. En voor alles geldt, voelt het niet fijn, dan moet je het niet doen.

Groetjess

Ik heb wel een aantal keer mensen gepijpt en het doet geen pijn. Het voelt misschien een beetje raar bij de eerste keer dat je opeens een warme (misschien lange) piemel in je mond hebt, maar het voelt voor hem heel lekker en voor jou waarschijnlijk ook wel en inderdaad: als dat voor een van jullie niet zo is, stop er dan mee.

 

bij de eerste keer kan je misschien nog niet meteen in je mond laten klaarkomen omdat dat misschien even schrikken is. Trek hem dan het laatste stukje af of pijp hem maar laat hem ergens anders klaarkomen. Sperma smaakt niet vies hoor, het voelt wel een beetje raar maar het is niet ongezond of schadelijk. Je kan het evt ook nog uitspugen als je dat liever hebt.  Probeer er allebei gewoon van te genieten (tenzij een van jullie het natuurlijk niet wil doen) en hoe vaker je het doet, hoe handiger en leuker het wordt, en hoe dieper z’n lul kan 😏.

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik pijp mijn vriendje wel eens ja. Ik vind het wel leuk om te doen maar je maakt vooral je partner er blij mee. Seks is een beetje geven en nemen. Je hebt het over sperma ‘drinken’ zo zou ik het persoonlijk niet omschrijven hoor. Hij spuit echt geen liters sperma, ong. een theelepel à kleine eetlepel. Het hangt er wel eens vanaf hoe het smaakt. Soms is het wat bitterder en de andere keer wat zoeter, hangt volgens mij af van hetgeen dat hij gegeten heeft. Ik vind het niet heel vies ofzo maar wat ik vaak wel doe, is proberen hem achterin mijn mond klaar te laten komen. Zo proef je er niets van want je smaakpapillen zitten alleen op je tong.

Normaal gesproken doet orale seks (met je mond dus) geen pijn. Waar jij het denk ik over hebt, is dat je clitoris (soms) overgevoelig is. Dit komt wel vaker voor. Als je die dan nog intens gaat stimuleren, kan dat idd niet fijn voelen. En voor alles geldt, voelt het niet fijn, dan moet je het niet doen.

Groetjess

Thx xLisa voor je reactie😚😚

Reageer