Vraag

pijpen

  • 22 May 2020
  • 5 reacties
  • 1010 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee

Ik heb een vraag: waarom pijpen meisjes/vrouwen eigenlijk? Hoe ik er nu over denk is dat toch super vies


5 reacties

Badge

Heey eigenlijk is het best vies als je erover denkt he ik heb het nog nooit gedaan maar denk dat het een beetje geven en nemen is maar beffen komt als je het zo bekijkt op het zelfde uit vies! Maar waarschijnlijk wel heel lekker daarom 

Ik ben zelf een jongen en ik vroeg mij dit ook af, ik denk dat het in een relatie laat zien wat je voor elkaar over hebt (om elkaar te plezieren), en dat je elkaar volledig vertrouwt. Denk ook dat het best lekker zal zijn voor de gene die het ontvangt. 

Je maakt de ontvanger er natuurlijk wel blij mee. En het geven en nemen verhaal is ook zeker waar. Maar ik doe het ook zeker omdat ik het zelf ook best wel geil vind. Het is als je erover nadenkt misschien vies, maar het went. Meestal douchen wij eerst voordat we seks hebben dus op zich valt het wel mee.

@Annoniemm 

veel meiden denken vaak dat je iemand moet pijpen omdat diegene jou gebeft heeft.  het is inderdaad wel een beetje geven en nemen ik zou je adviseren om het een keertje uit te proberen vind je het niks of krijg je een vies gevoel dan weet je dat en kan je dat aangeven. je moet je niet gedwongen voelen om een jongen te pijpen puur en alleen om de reden dat hij jou beft je moet doen wat je zelf wilt. daarbij is mijn antwoord op jou vraag dat sommige meiden het vies vinden om te doen maar andere meiden juist niet. daarom zeg ik altijd iedereen heeft zijn eigen 'smaak’ en die moet je niet veranderen omdat iemand anders dat zegt.

Als je er over nadenkt, is sex gewoon helemaal ranzig. Al die lichaamssappen en vochtige plekken die tegen elkaar en … bah!

Je doet het niet omdat je het voor iemand moet doen, maar omdat je het zelf lekker vindt, en hetzelfde geldt voor pijpen.

 

Reageer