Vraag

pijpen

  • 13 November 2019
  • 8 reacties
  • 1336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat moet je doen om goed te kunnen pijpen?

en wat willen jongens graag dat een meisje doet?(niet alleen pijpen maar wat nog meer)


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Iedereen is anders, de een vindt diep pijpen lekker en geil

 

de ander vind het likken er aan al super opwindend

 

en vergeet tijdens het verwennen de balzak niet, zachtjes kneden wordt meestal lekker gevonden

Ik ben een jongen en pijpen is lekker en voor de rest heb liever gewoon seks met een meisje 

hey,

zoals Dje zegt verschilt het per jongen wat hij leuk vind, maar ik heb hier een site voor tips (vraag mij niet waarom ik het heb opgezocht)  sense.info vervangen door de Kindertelefoon

Ik hoop dat ik je heb geholpen maar ik zelf vind het fijner als ze me aftrekt ipv dat ze me pijpt 

groetjes.

 

Ik ben een jongen en pijpen is lekker en voor de rest heb liever gewoon seks met een meisje 

Ik bedoel trouwens als ik gepijpt word ben gwn hetero

Ben er niet echt een fan van omwille ik plas ermee en voor de seks wassen we ons maar toch het idee dat ik ermee plas, zij eraan zit te zuigen en likken en dan kussen 

Badge

Ik ben een meisje van 15 en heb al best lang een vriend ik weet niet of jij een vriendin hebt maar als dat het geval is zou ik als je aan het zoenen bent ofzo een x haar betasten of haar hand naar je lul leiden. Zo ga je steeds een stapje verder,

Ik ben zelf begonnen met mijn vriendje aftrekken (en ik had al snel door dat hij dat geweldig vond) Toen was de stap naar hem pijpen niet groot. De meeste meisjes willen het wel maar vinden het gewoon eng en weten niet of ze het goed doen dus gerruststellen is ook heel belangrijk.

 

Succes

Badge

Pak de lul vast link de tipje stop de hele piemel in je mond en kijk hem dan heel langzaam aan

Reputatie 7
Badge +19

verschild per persoon

Reageer