Vraag

pijpen

  • 10 October 2019
  • 6 reacties
  • 1631 Bekeken

Badge
Ik wil me vriend pijpen en hij wil ook gepijpt worden maar ben bang dat ik het verkeerd gaat doen en wil niet voorschut bij hem staan

6 reacties

Badge

Hey, ken ik. Ik wil ook graag met mn vriend dat soort dingen doen maar ik wil niet voorschut staan. Ik heb hem een keer per ongeluk PER ONGELUK bij zijn pik gepakt onder zn broek. Vraag me niet hoe maar dat gebeurde en hij vond het lekker maar ik schaamde me en bleef maar sorry zeg en hij zei dat het hem niks uitmaakte maar toch wil ik het wel weer.

Nouja…
Je stelt wel erg hoge eisen van jouzelf.
Niemand kan in een keer fantastisch zijn in een nieuwe vaardigheid.
Als je aan een kind vraagt om met algebra te werken is dat nooit een succes in het begin.
Ook hier zal dat gelden.
Bespreek dan vooral dit met jouw vriend.
Zodra hij weet dat jij bang bent jezelf voor schut te zetten, maar het toch graag wil doen, zal hij jou toch helpen?
Neem dus samen door wat jullie willen doen en laat hem aangeven wat je eventueel kunt doen en wat hij fijn vindt.
Misschien gaat het ook dan niet goed, maar ik neem aan dat jullie er niet tegenop kijken om wat meer te oefenen….  :)

Dat bespreken gedeelte is dus min of meer vrij belangrijk, dus probeer het eens.

Het is niet heel moeilijk, je moet gewoon net doen als of je op een lolly zuigt maar dan op en neer met je mont.

het enige waar je voor moet zorgen so dat je niet met je tanden perongelijk bijt of iets. Voor de rest is pijpen niet zo moeilijk

Mij lijk lekker om te  pijpen 

 

Mij lijk lekker om te  pijpen 

 

Mij ook en ik ben jongen 

 

WHAHHAHAHHAHA

 

 

 

 

 

Was grapje denk ik 

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon wegens overtreden regel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Reageer