Vraag

Pijn tijdens het masturberen

  • 22 September 2020
  • 10 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

ik heb al best wel een tijdje last van mijn vagina als ik aan het masturberen ben. Ik heb behoorlijk getwijfeld of ik hier een topic van moest maken maar ik vraag het toch even. Weet iemand wat dit kan zijn en gaat het vanzelf over? Want ik weiger echt om hier mee naar de dokter te gaan en het thuis te bespreken


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

kun je omschrijven wat voor pijn het is?

Reputatie 3
Badge +3

een beetje het gevoel als je een wondje hebt en er de hele tijd iets tegen aan schuurt en het brand een beetje als ik moet plassen en dat houd nu al bijna 2 weken aan nu dus maak me nu een beetje zorgen 

Reputatie 1
Badge

Zelf ben ik een jongen van 15 maar mijn vriendin had dit ook, wij zijn even een maandje gestopt met penetratie en nu is alles weer genezen

 

Reputatie 3
Badge +3

ik heb er nu al 2 weken lang last van en heb al en tijdje geen vriendje meer aangezien het nu uit is met mijn ex. dus hoop echt dat het vanzelf over gaat 

Ik zou er echt even een tijdje vanaf blijven.  Geef het even de tijd om te genezen. Houd het ook goed schoon met water, geen zeep! 

Reputatie 3
Badge +3

wanneer is het wel noodzakelijk om naar de dokter te gaan want het word ook niet minder maar bedankt voor je advies :)

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, 

Ik heb hier ook last van gehad, dit is wat ik gedaan heb. Sowieso zoals @xLisa  al zei goed schoon houden met water, daarnaast zoals anderen ook al zeiden er niet aanzitten. Is het verder ook rood? Soort bulletjes? Als dit het geval is zal ik wel naar de dokter gaan. Ik ben ook naar de dokter geweest en ik kreeg toen een receptje, heb er nu geen last meer van. 

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Ciaoo x me

hey het kan zijn dat je het teveel hebt gedaan in een korte tijd. laat het ff een weekje en dan komt het wel weer goed. zorg er wel voor dat het goed schoon blijft

groetjes Felix

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, 

Ik heb hier ook last van gehad, dit is wat ik gedaan heb. Sowieso zoals @xLisa  al zei goed schoon houden met water, daarnaast zoals anderen ook al zeiden er niet aanzitten. Is het verder ook rood? Soort bulletjes? Als dit het geval is zal ik wel naar de dokter gaan. Ik ben ook naar de dokter geweest en ik kreeg toen een receptje, heb er nu geen last meer van. 

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Ciaoo x me

ik laat het nu een tijdje met rust en nee ik merk zelf niks geks maar als het zo blijft ga ik denk ik wel even naar de dokter toe dankjewel voor je advies x

Reputatie 3
Badge +3

hey het kan zijn dat je het teveel hebt gedaan in een korte tijd. laat het ff een weekje en dan komt het wel weer goed. zorg er wel voor dat het goed schoon blijft

groetjes Felix

naar mijn mening doe ik het niet te vaak en weet daarom ook niet zo goed of het de reden is dat ik er nu last van heb maar ik kijk het nog even aan :)

Reageer