Beantwoord

Pijn tijdens aftrekken

  • 21 January 2020
  • 6 reacties
  • 4114 Bekeken

Badge

Hoi allemaal. Ik ben een jongen van 13 en heb laatst voor het eerst zitten aftrekken. Het ging heel goed en toen het net zo lekker ging kreeg ik opeens een hele golf van spieren die aanspande. Daarna deedt mijn anus pijn. Als ik daarna dan. Weer aan mijn pik ging zitten deed mijn anus weer pijn. Iemand tips of herkenbaar?

icon

Beste antwoord door DeGroteBeer 21 January 2020, 23:41

Bekijk origineel

6 reacties

het anus gedeelte snap ik niet maar t kan zijn dat je droog bent klaargekomen (een orgasme zonder zaad)

Badge

het anus gedeelte snap ik niet maar t kan zijn dat je droog bent klaargekomen (een orgasme zonder zaad)

Maar kan ik dan nog wel klaar komen want dit gebeurt altojd

Badge

het anus gedeelte snap ik niet maar t kan zijn dat je droog bent klaargekomen (een orgasme zonder zaad)

Maar kan ik dan nog wel klaar komen want dit gebeurt altojd

Je kan denk ik wel klaar komen. Ik zelf heb ook niet zoveel zaad maar je hebt ook een bepaalde levensstijl hoe je meer zaad aan kan maken. Ik heb zelf ook dat als ik lig er niets uitkomt. Maat het is normaal dat je spieren aan gaan spannen want het zaad moet eruit komen. Alleen snap ik dan niet hoe de pijn in je anus kan komen doe je wat met je anus als je aan het trekken bent?

Heyo,

Het heeft niks te maken met wel of niet droog klaarkomen.  Als je op het punt staat om klaar te komen spannen al je spieren aan. Je zou waarschijnlijk enkele spieren extra hard hebben aangespannen waardoor je een soort kramp krijgt.

Als jij bijvoorbeeld voor dat je klaar komt je benen of voeten krom legt, dan zet je daar dus erg veel spanning op. Net voor of net na dat je bent klaargekomen komt er zoveel spanning op de benen dat je een enorme scheut van pijn krijgt. De rest van de dag zou je rond lopen met een soort spierpijn in de benen, of bij jou bij de anus.

Misschien dat je ook wel is extreme hoofdpijn hebt gekregen tijdens het trekken. Dit komt door dat je water te kort hebt, als je dan 2/3 glazen water drinkt moet het voorbij zijn.

En het laatste wat tot pijn kan leiden in het lichaam is als je verkeerd ligt, dus neem is een andere houding aan en kijk of dat beter gaat!

 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge +2

Ervaring ja, had ik ook toen ik net begon. Mijn stuitbonkje was dan heel pijnlijk. Komt door spieren. Gaat later wel weer weg. 

Reputatie 2
Badge +3

Het spijt me maar hier heb ik geen ervaring mee en ik zou een dokter raadplegen!!!! @Lieveranoniem88 

Reageer