Vraag

Piemel vriend(en)?

  • 19 September 2018
  • 23 reacties
  • 10922 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hebben jullie ooit de piemel van een vriend gezien? Hoe heb je dit ervaren? Ikke wel. Details?

23 reacties

Badge +3
Ik helaas niet maar hoe ging het bij jou? (Details) ik ben wel benieuwd!

Groetjes f1fan
Reputatie 1
Badge
Ja een van Mn vrienden is heel vaak geil en die kwam een keer bij mij thuis. En hij ging ff naar de wc en ik wilde naar beneden lopen (moet ik langs de badkamer) en toen zag ik dat die aan het aftrekken was. Ik heb er Maar niks van gezegd want hij is heel snel verlegen maar eigenlijk wilde ik proberen samen af te trekken
Ik heb ook van vrienden gezien
Nee ik wil het wel graag
Ik heb ooit de piemel van een vriend gezien ja dat was bij hem thuis en we waren samen in zijn kamer aant praten over jongenszaken you know en hij zei ik moet effe naar het toilet ik zei oke das goed ik wacht wel . En het duurde wel lang ineens dus besloot ik om even te gaan kijken en ik hoorde beneden aan de wc deur geluiden zo van ooh fuck oooh huuuh . Ik dacht van wtf is hij aant doen ? En ik ging binnen ik zag dat hij op het toilet zat en met een fleshjack aant het mastruberen was maar hij zag mij niet direct hij was veel te hard gefocust op zijn piemel . En ik dacht ik zal hem eens laten schrikken . Dus ik zei redelijk luid van is het lekker man !!! en opeens keek hij naar mij hij was totaal niet geschrokken . Hij haalde er nog eentje boven en zei : wat denk je ook proberen ? Ik zei okey let,s do that graag ! Dat was echt zalig het lijkt alsof je gepijpt word. Hij had echt een grote lul hij is 16 jaar ik schatten dat hij wel 17 centimeter was we waren zelfs allebei te samen gekomen we hadden afgesproken als we samen gingen komen dat we dan onze penis uit de fleshjack halen zowel bij mij als bij mij spoot het sperma eruit we hebben totaal geen verlegenheid voor mekaar hij is al vier jaar mijn beste maat . Hij zei achteraf : dit moeten we nog eens doen man echt graaf !!
Dat was de eerste keer dat ik zijn penis zag ?
Van waar of wie heeft je vriend die een fleshjack ?
Hij had dat van zijn oudere broer geleent die is 22 jaar eerst uitgewassen natuurlijk he
Ja weleens op scouting kamp
In de tent
Ben ook 2 mensen uit de groep ban scouting zien rukken onder de douches
Badge +2
Ja weleens op scouting kamp
In de tent
Ben ook 2 mensen uit de groep ban scouting zien rukken onder de douches


Kreeg je toen een stijve?
Ik heb al de piemels van de jongens van mijn klas al gezien gewoon in de kleedkamer bij het zwemmen

Ja weleens op scouting kamp
In de tent
Ben ook 2 mensen uit de groep ban scouting zien rukken onder de douches
Kreeg je toen een stijve?

Ja een beetje!
Ik heb al eens die piemel gezien van 4 vrienden uit mn klas en 6 vrienden van bij basket in de kleedkamer

Mijn lul is de grootste en de eerste keer.....
#reactie aangepast door de kindertelefoon ivm regel 3#
[quote=S-Anoniem]Ik heb al eens die piemel gezien van 4 vrienden uit mn klas en 6 vrienden van bij basket in de kleedkamer

#reactie aangepast door de kindertelefoon ivm regel 3
Vond jij dat vervelend die je piemel stijf kwam te staan ?
Badge +1
ja zovaak van vrienden als we gaan logeren ofzo. maar wij zijn daar best vrij in omdat we met de voetbal en met de gym ook gewoon samen douchen. detajs is lastig hahah ik heb dus 25 verschillende piemels gezien hahaa als het er niet veel meer zijn.
Ik heb ooit voor de grap me vriendschap zijn broek naar beneden getrokken in mijn kamer en hij stont naakt en ik zag zijn penis uiteindelijk hebben we elkaar afgetrokken en aan elkaars kontje gezeten heb dit bij veel vrienden gedaan maar ik dee nooit meer dat wouden hun niet 😒
Ik zit zelf op waterpolo dus dan zie je genoeg ik schaam me wel altijd een beetje

Details ga ik niet delen ivm privacy
Ik heb bijna de piemel van 2vrienden gezien toen we op 3daagse gingen met tienerwerking (=activiteiten voor tieners in onze gemeente). We waren in weert in een groot huis van roompot vakanties ( we waren met 20kinderen en 6leiders). We waren eerst met een paar mensen in de sauna in ons huisje gegaan en iedereen kreeg het warm en ging eruit terwijl de andere zich gingen omkledenen en naar beneden met de andere film gingen kijken, gingen ik en 2andere vrienden met z'n 3en in een 1persoon bubbelbad zitten ( we hadde zwembroek aan) en opeens begint me vriend over sexuele dinge te praten en me andere vriend kreeg een stijve en die zei zo van Ik ben f*cking geil! Toen moeste we allemaal lachen en ondertussen gingen we verder praten en ging me vriend over zijn lul wrijven. Maar als hij durfde ging hij gwn aftrekke waar wij bij ware dus bijna gezien en zouden ik en me andere vriend ook mee gedaan hebbe.
Reputatie 1
Badge +2

Hebben jullie ooit de piemel van een vriend gezien? Hoe heb je dit ervaren? Ikke wel. Details?

Ja was leuk

 

 

Hebben jullie ooit de piemel van een vriend gezien? Hoe heb je dit ervaren? Ikke wel. Details?

Ja een keer was ik aan het slapen bij een vriend en hij is altijd geil en hij zei al de hele dag dat hij sperma had en ik geloofde hem niet en toen we gingen slapen liet hij me zien maar hij had een grootse piemel en toen gingen we samen aftrekken

 

Badge

Ja hoor, best wel vaak. We gaan vaak met een groepje samen zwemmen en dan kleden we gewoon in het grote hok om. Vond het de eerste keer best wel spannend en leuk, en nu soms ook nog wel.

Reputatie 2
Badge +2

Hebben jullie ooit de piemel van een vriend gezien? Hoe heb je dit ervaren? Ikke wel. Details?

Ik was gisteravond op een best groot feestje ik ben 16 en ze hadden zon ijzeren pisbak neergezet om te zorgen dat t niet te druk werd op de wc's.  Hij kwam zo naast mij staan en ik zag t eerst niet eens maar ik keek beetje rond en toen ineens zag ik hem, gek genoeg was mijn eerste instinct om naar beneden te kijken en daar zag ik zijn piemel.  Hij trok zijn voorhuid nieteens naar achter wat mij wel opviel. Hij was slap maar wel best groot. Ik ken m al best lang maar we zijn jn onze vriendengroep nogal preuts helaas

echt veel cap hier ga nie liegen

Reageer