Vraag

piemel van neefje

  • 26 May 2023
  • 7 reacties
  • 3526 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik heb een vraag ik heb best wel wat verhalen met sexuele dingen van vroeger, ik heb bijvoorbeeld toen ik 8 was en mijn broer 13-14 was heel veel sex met hem gehad en dat was niet tegen me wil in want we wouden het allebei (het liefst nof steeds maar hij heeft een vriendin) en we zijn ook al 6 jaar verder en al 5 jaar niet gedaan. Ook had ik met me buurjongen heel lang iets zonder dat iemand het door had, we gingen elke dag toen elkaars piemeltje in de monden doen terwijl ze nog zo klein waren dat je ze amper incje mond kon doen haha, alleen ik heb een neefje van 9 en ik ben 15 en hij is nu ook een beetje met zijn piemel bezig enzo, ik heb al vaker zijn piemel gezien door doen durf of de waarheid en hij die van mij ook, uiteindelijk liet hij zijn piemel gewoon zien en ik vroeg of ik hem misschien mocht aanraken maar hij wistchet nog niet zo zeker en dat snap ik, die van hem is trouwens nog heel klein, maar hij was wel nieuwschierig naar die van mij en wou het zien, ik liet hem zien en ik kreeg een stijfe, maar die is ook niet xo heel groot, ik zei tegen hem wist je ook dat er een wit spul uit je piemel kan komen dat heet sperma hij zei nee wat is dat. Ik vroeh of hij het wou zien en dat wou die. Hij weet wel wat aftrekken is en een stijfe piemel heeft hij ook gehad zei die, ik vroeg of hij me wou helpejnmet aftrekken maar dat wou die nog niet, dat snap ik ook. Nu is dat al best lang geleden en wil ik kijken of die het misschien nu wel wil, hoe kan ik het aan hem vragen zonder oppeens uit het niets te vragen mag ik je piemel zien. Ik slaap regelmatig met hem en soms slaapt die bij mij op de bank en ik heb 1x weer geprobeert me piemel te laten zien. We waren aan het gamen en ik deed me piemel uit me broek en ik zei kijk, hij moest een beetje lachen en zei wtf en verder niks dus ben ik erover opgehouden. Heeft iemand tips hoe ik  dit doe

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Weer opbouwen 

Reputatie 7
Badge +9

Je gaat met je neefje van 9 aftrekken terwijl jij 15 bent? Je bent 15, hij is 9 en je neefje. Dit kan alleen maar slecht gaan. Doe dat lekker met iemand anders van jou leeftijd, hij weet niet wat hij aan het doen is en later als hij hier op terug kijkt krijgt hij daar heel veel spijt van.

 

Nu kappen want dit is niet gezond. Zoek lekker iemand anders. En ga met hem aftrekken, probleem opgelost toch?

Reputatie 7
Badge +17

Je gaat als 15 jarige toch niet met een kind van 9 aftrekken?

Stop hiermee en zoek idd lekker iemand van je eigen leeftijd.

Reputatie 7
Badge +5

Ik moet wel toegeven dat @tim16 en @benebird helemaal gelijk hebben en mijn 1e tekst niet had moeten plaatsen

Reputatie 1
Badge

Jongens ik heb dit verkeerd uitgelegd, dit was gebeurd toen hij 9 was en ik 12. Nu ben ik 5 en hij is nu 11 of 12 dat weet ik niet precies, ik heb het inderdaad verkeerd uitgelegd en de vorige keer wou hij het zelf ook. Sorry voor de onduidelijkheid

Reputatie 7
Badge +9

Jongens ik heb dit verkeerd uitgelegd, dit was gebeurd toen hij 9 was en ik 12. Nu ben ik 5 en hij is nu 11 of 12 dat weet ik niet precies, ik heb het inderdaad verkeerd uitgelegd en de vorige keer wou hij het zelf ook. Sorry voor de onduidelijkheid

Dat maakt nog steeds niks uit. Je gaat niet met een 11 jarige aftrekken als je 15 bent. Dit is een hele rare situatie en ook al zegt hij dat hij het zelf wilt weet hij nog steeds niet wat hij aan het doen is.

Jij bent hier de verstandigere, dus ik zou gewoon met iemand anders gaan aftrekken want het is ten eerste familie en hij is 11.

Reputatie 4
Badge +3

Blijf bij jou leeftijd 

Reageer