Vraag

Piemel past niet.

  • 9 November 2021
  • 11 reacties
  • 2500 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb een probleem.  Ik heb al namelijk meerdere keren geprobeerd om seks te hebben maar het lukt gewoon niet. Om een of andere manier gaat de piemel er gewoon niet in? Vingeren gaat super makkelijk als iemand of ik zelf het doet maar als ik op gegeven moment probeer seks te hebben gaat hij er gewoon niet in. Alsof het gewoon niet past? Weet iemand hoe dit komt? Ik dacht eerst aan vaginisme maar dan zou vingeren toch ook niet lukken? Ik voel me hier wel heel kut door want ik wil dus ook super graag seks hebben. Iemand die dit ook heeft?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Misschien door de stress/angst of misschien ben je niet nat genoeg? Een piemel is natuurlijk wel groter dan een vinger dusja. Als dit probleem blijft aanhouden kan je ook naar de huisarts gaan.

Nat ben ik wel en bijv 3 vingers lukt ook nog wel. Maar ja ik weet dus echt niet waar aan het ligt.

Reputatie 7
Badge +19

Ja lastig… miss dan even naar de huisarts gaan?

Misschien glijmiddel gebruiken?

Ja bedankt voor de tip! Zat ik idd ook aan te denken misschien 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi,

sowieso is een condoom al een beetje glad, maar als het moeilijk gaat kan je inderdaad glijmiddel gebruiken. Als het dan nog steeds niet lukt kan je altijd naar de huisarts gaan, daar hoef je je niet ongemakkelijk bij te voelen. Die zijn opgeleid om je te helpen met dit soort dingen.

Reputatie 3
Badge +3

Nat ben ik wel en bijv 3 vingers lukt ook nog wel. Maar ja ik weet dus echt niet waar aan het ligt.

Zou je vagina misschien afsluiten door stres of angst of iets anders?

Badge

Laat je anders eerst likken zodat je super geil en nat bent en dan rustig aan proberen 

Reputatie 5
Badge +3

je kunt ook eens een speeltje (kleine vibrator) kopen en daarmee gaan oefenen. Dan kun je eraan wennen.  En misschien is de penis van degene met wie je seks wilt hebben aan de grote kant?

Badge

Euhm, onbewust kan het zijn dat je je bekken aanspant. Als je dat ontspant, glijdt de lul er zo in.  Gewoon  je benen lekker laten rusten

 

Reputatie 2
Badge +1

Nat ben ik wel en bijv 3 vingers lukt ook nog wel. Maar ja ik weet dus echt niet waar aan het ligt.

Het kan stress zijn.. doordat je teveel gefocust ben wil het vaak niet lukken.. ontspan je en als je zn piemel pakt begeleidt hem dan ..

Als je meer uitleg wil geef het aan

Reageer