Piemel lengte


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 jaar en als die stijf is is die 12,5 is dat heel klein voor een 15jarige

20 reacties

Dat zit onder het gemiddelde.
Echter zegt dat niet al te veel over de uiteindelijke lengte.
Wanneer kreeg je schaamhaar en sperma? Misschien ben je wat later in de puberteit. Kan je voorhuid wel gemakkelijk helemaal naar achteren bij een stijve?
tja een vriend van mij, Boriend, heeft een stijve van 15cm en daar is ie niet blij mee, dus het maakt niet uit of ie lang of kort is, zolang je er maar blij mee bent!
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Dat klopt!!!
Mag ik vragen waarom je daar niet blij mee bent?
@infoboy t klopt ik ben wel laat in de puberteid ik heb nog geen okselhaar alwel schaam haar en 3maanden sperma
Aha, nou dan groeit ie echt nog wel hoor. Je voorhuid kan wel helemaal naar achteren? Laterss
Hij kan een beetje naar achteren @infoboy heel klein bietje
Oh? hij hoort gemakkelijk helemaal naar achteren te kunnen. Lukt het wel als ie slap is? En waar gaat het pijn doen als je het probeert? Is het de opening zelf die te krap is of is misschien dat draadje/toompje te kort?
@infoboy doet helemaal geen pijn kan gwn naar achter stijf en slap
Oh? Maar je schreef: "Hij kan een beetje naar achteren @infoboy heel klein bietje"
Ja maar hij kan gwn goed naar achter maar niet heeel goed @infoboy
Oh ok. Maar wel dus helemaal zodat je hele eikel bloot is? Ik vraag het omdat het anders het groeien in de weg zit of dat het zeer kan doen met sex later. Heb sowieso wel een tip: smeer als je gaat rukken wat babyolie, vaseline of desnoods zonnebloemolie op je eikel, dan wordt de voorhuid een beetje zacht en rekt ie vanzelf met rukken een beetje op. Proberen tijdens het rukken dan steeds helemaal naar achteren te trekken. Voelt nog eens lekker ook, rukken met dat spul op je eikel. 🙂 Succes.
@infoboy thx broo
- overbodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

You're welcome man. En laat maar effe weten hoe het gaat. Doei.
@infoboy ik ben besneden ik heb geen huid over me eikel heen
-overbodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Weet je het al een beetje? Nu ben je weer besneden. Lol. Laterssss.
Ik heb 15
Hoi ik ben ook 15 en die van mij is slap 7 en stijf 11 cm dus jah je bent niet alleen

Reageer