Vraag

Piemel

  • 25 January 2019
  • 8 reacties
  • 1038 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen van 15 jaat en ik vraag mij af hoe anderen piemels er uit zien, ben namelijk gewoon nieuwsgierig. Weten jullie mischien wat ik kan doen en hoe ziet die van jullie er eigenlijk uit?

8 reacties

Hoi, penissen zijn over het algemeen vrijwel het zelfde;

  • de ene is gewoon langer dan de andere
  • de ene is wat dikker of juist dunner
  • de ene is een beetje krom en juist kei recht
  • of de ene heeft een voorhuid en de andere niet
er verschilt eig niet zo heel veel , toch is iedd pik uniek

groetjess Ano00001111
Badge
Mijne is erg klein ik schaam me ervoor😵
Als je wil zou je het kunnen googlen. Maar Ano00001111 heeft eigenlijk al alle puntjes benoemd hier boven. Als je dus echt afbeeldingen wil zien dan kan je ook googlen (Hier zitten ook gephotoshopde tussen) maar je kan uit gaan van wat Ano00001111 gezegt heeft.
Mijn piemel is ongeveer 17 cm en ik ben 18 jaar en hij is besneden
Ik ben 15 en hij is 17cm, niet besneden, grotere eikel
Gewoon in een grote kleedkamer gaan van een sportclub of het zwembad ofzo . Het is niet de bedoeling dat je heel opzichtig gaat gluren ofzo , maar vluchtig even kijken mag wel haha. Ik heb zo al honderden pikken gezien, in alle mogelijke varianten.
Hi,
Piemels lijken idd erg op elkaar, van veel van die mensen is die onbesneden, voorhuid weggeknipt. Bij sommige is ie donkerder of wat krommer, of wat kleiner of juist heel groot.

Als je echt wilt weten hoe anderen piemels eruit zien moet je maar een paar vluchtige blikken nemen bij een kinderzwembad ofzo.

Groetjes,

~J
ik ben 14 en mijn lul is 15 cm

Reageer