Vraag

Pesten bij gym

  • 13 July 2018
  • 2 reacties
  • 538 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik zit nu in het tweede en tijdens gym bij het omkleden als ik binnenkom gaan mensen in de wc omkleden omdat ze “bang” zijn dat ik naar ze kijk. Terwijl dat helemaal niet zo is. Ze roepen tegen me dat ik niet moet kijken en dat ik een kanker homo ben. En dat ik naar een andere kleedkamer moet omdat ik volgens hun maar een homo ben. En volgens hun homo’s niet mogen omkleden in een jongens kleedkamer. Er word telkens gezegd kijk niet meerdere keren. Tijdens de gymles hebben
we een dugout waar we in kunnen zitten als we niet aan de beurt zijn als ik daar probeer te zitten
schuiven ze helemaal de andere kant op en als ik dan ga staan dan worden er zandkorrels naar me
toegegooid op me gezicht. Ik weet dat ik bi-sexueel ben maar dit is alleen nog maar moeilijker
om uit de kast te komen. Heeft iemand tips?

2 reacties

Hey,
Ik ben zelf ook bi en ik begrijp dat het lastig is.
Maar bekijk het zo: die jongens weten niet dat jij bi bent en jij
Zelf wel.
Dus als ze zeggen dat je gay ben negeer het, je weet toch dat je bi bent....
Trouwens het zegt meer over hun dan over jou want tegenwoordig is het doodnormaal als je gay of bi bent, je bent gewoon zoals je bent en dat moet gwn worden geaccepteerd.

Groetjes Lucas
Hoi,
Wat die andere jongens doen kan echt niet. Heb je misschien een vertrouwenspersoon op school waar je mee kan praten? Of beter: je mentor. Als je mentor van dit pestgedrag weet, kan hij/zij het er misschien over hebben in de klas en kan het worden opgelost. Ik hoop dat ze snel stoppen met het pesten.
Groetjes

Reageer