Penislengte + Sperma

  • 25 October 2017
  • 30 reacties
  • 1828 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen die dit ziet!
Ik heb een vraag voor alle jongens.
Hoe oud ben je nu? Hoelang is je penis? Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma kreeg?
Alvast bedankt 🙂

30 reacties

Nu 18 cm ben 17 voor t eerst op mn 11e
Hoi, ik ben 13 en mn lengte is 14
Hey, ben nu 14, zo’n 12cm slap en 16cm stijf.
Op m’n 11e
Ik ben nu 17..... 16 cm stijf.... ik kreeg sperma op me 13e
Ik ben nu 13,5.
Mijn lul is heel geil (grapje) en is 11 cm!
Ik kreeg sperma op mn 11e!
Ik ben bijna 14
Me lul is 17cm en kreeg sperma op me 12de
Ik ben 12,5
Mijn lul is 14cm
En kreeg op mijn 11,5 sperma
Ben 13 lengte is 14,5 cm en eerste keer klaargekomen was 11
Ben 13 lengte is ongv. 11 cm en eerste keer klaar komen rond 11,5
Ben 17 ongv 23 cm lieg hier niet over want ik ben nu eenmaal groot geschapen e mijn pa heeft er zo ook er een sperma kreeg ik op mij 10
@ Ano00001111,

vanmorgen om 06.57 uur (topic 2 keuze vragenlijst) was die nog 22 cm, je reactie hierboven (ongv 23 cm) is van 14.15 uur, dus als dit in dit tempo door gaat zou ik echt ff naar de dokter gaan :)

groetjes,
M&M's
Kijk even naar wat ik daar heb gestuurd ik zei dat ik al niet meer heb gemeten sinds mijn 16 en heb deze middag of ochtend gemeten en kwam erachter dat het 23 was
Maar ik neem het je niet kwalijk
@ Ano00001111,

er staat daar dat je hem gisteren al gemeten had, maar kennelijk was je er vanmorgen nog niet zeker van of je was nog niet helemaal wakker ofzo. Dat neem ik jou niet kwalijk. Wat mij betreft is het nu duidelijk en opgelost :)
Die van jou is groter dan mijn 250 ml deodorant-bus. Die heb ik net ff in mijn broek gestopt en in mijn mond proberen te doen (alsof ik ging pijpen) en ik heb denk ik een grotere maat onderbroek nodig met zo'n piemel en verder heb ik nog pijn in mijn kaken. Ik vind zo"n grote wel mooi om eens een paar keertjes te doen, maar ik zou toch niet willen ruilen, denk ik.

Even terug naar de vraag van dit topic:

Hoe oud ben je nu? - 15 jaar
Hoelang is je penis? - slap 13 cm en stijf 15 cm
Hoe oud was je toen je voor het eerst sperma kreeg? - dat was in groep 8, ik was toen 11 jaar

Groetjes.
M&M's
M EN MS
Je kan een pin niet echt vgl met deodorant he een penis is plooibaar en die fles niet
Ook heb ik daar geen grotere maat onderbroek voor nodig want ja steekt je lul dan gwn naar de zijkant het lukt zelf om hem er normaal in te steken ???
Ook is een grote pik gemakkelijk om af te trekken je kan dit dan doen met 2 handen
Een grote pik is toch niet zo nadelig he????
M EN IS
Soms is het wel raar om bij lo te douchen .
Ik haal dan mijn 17 cm ig (slape) vriend uit mijn onderbroek en dan zie je bij andere penissen van 10.11.12.13 cm lang
Dag allemaal,

Denken jullie eraan dat jullie niet off topic gaan en blijven bij de vraag van 321Anoniem123 :)

Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
ik ben 12,
mijn penis is 11 cm stijf
nog geen sperma verlies
Ben 15
Lul is slap 12 en stijf 16
vanaf 11 of 12 sperma

hoi ik ben hier om te helpen. ik begon met verliezen van sperma op mijn 4de nu gebruik ik een tampon helpt heel goed. mijn lengte is 33 cm doeiiii 

Ik ben 12 jaar, mijn penis is 15cm slap en 21cm stijf. Mijn eerste keer cum was op m'n 9e

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

Ben 12

9,5cm stijf

heb nog geen sperma

Badge

 

Ben 14, 13 cm, 11 jaar voor het eerst

Reputatie 7
Badge +5

Ben 13

slap 7,5

stijf 10

Heb nog geen sperma

Ik ben 14

slap=8cm

stijf=13cm

ik kreeg sperma toen ik 14 was, toen begon ik ook met masturberen

Ik ben 17jr

Stijf 11cm

En sperma met 13jr

Reageer