Vraag

Penislengte mening meisjes

  • 13 January 2022
  • 12 reacties
  • 617 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Vaak actief
  • 424 reacties

Hallo, ik ben 15 jaar en mijn penis is slap 13 cm en stijf 15 a 16 cm . Ik wil heel graag weten wat meisjes daarvan vinden. Zou je seks willen hebben met deze lengte of groter. 

Meisjes mening 

 

Groet, Kishan


12 reacties

Wil je het eerlijke antwoord?

We prefereren de jongens die niet meer zo kinderachtig zijn om hun pik op te meten en gaan vergelijken met anderen. 

Reputatie 7
Badge +7

Wil je het eerlijke antwoord?

We prefereren de jongens die niet meer zo kinderachtig zijn om hun pik op te meten en gaan vergelijken met anderen. 

Weet je, laat maar zitten 

Badge

mij maakt niet uit hoe groot het is mij gaat het er om dat diegene lief en aardig en me echt leuk vind.

 

Reputatie 7
Badge +19

ik vindt het een prima lengte

Reputatie 7
Badge +7

mij maakt niet uit hoe groot het is mij gaat het er om dat diegene lief en aardig en me echt leuk vind.

 

Hey ECHT_ANONIEM,

Bedankt voor je bericht 

Reputatie 7
Badge +7

ik vindt het een prima lengte

 

Hey wilhelmavemela,

 

Dat is wel goed dan, bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

ik vindt het een prima lengte

 

Hey wilhelmavemela,

 

Dat is wel goed dan, bedankt 

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Wij vinden jongens lengte niks

Het gaat om je innerlijk 

Reputatie 7
Badge +3

Wij vinden jongens lengte niks

Het gaat om je innerlijk 

(Ik ben jongen) 

Klopt dat jongens vaak ‘stoer’ doen dat groter beter is, maar dat is echt niet zo. Volgensmij maakt het de meeste meisjes ook niets uit.

 

Don’t worry’s!

Reputatie 7
Badge +19

Wij vinden jongens lengte niks

Het gaat om je innerlijk 

mee eens mij boeit het echt totaal niet als de jongen zelf maar leuk is.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi

Ik geef toe dat ik er eerst  ook wel over nadacht en ik had het ook groter ingeschat en het is wel gewoon dat  je het wil weten  en later leerde ik wel dat het niet belangrijk is en dat het gewoon is zoals het is . Maar wij  jongens vragen het zich af dat snap ik wel maar het is niet zo boeiend als sommigen denken en er zijn idd heeeeel veel topics hier over. Ik ben er niet meer zo mee bezig en ben tevreden zoals ik ben dus ook “daar “  ;)  Maar inderdaad zoals @wilhelmavemela zegt als je zelf maar leuk bent en vooral bent wie je wilt zijn :)

Geen zorgen dus

Grtz liefs Julian X

 

eens met @wilhelmavemela  en @Julian12  sowieso . Het is niet belangrijk als je maar leuk en lief bent voor een meisje en dan komt het goed :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer