Beantwoord

Is dit een goede penislengte?


  • Anonymous
  • 0 reacties
dag allemaal,

mijn vriendin maakt soms grapjes over mijn penis. Nu word ik hier vanbinnen een beetje onzeker van. Ik ben 14 jaar, mijn penis is 15,3 centimeter. Is dit een goede penislengte? 😞
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 June 2019, 20:54

Bekijk origineel

16 reacties

Bijna het dubbele van die van mij als ie stijf is
Dat is zelfs boven gemmidelde
Dat is inderdaat wat wolf zegt bovengemiddelt
Ik ben zelf 12 en heb een penislengte van 15 cm stijf maar volgensmij is dat gewoon een goede lengte voor een 14 jarige
Is volgens mij gewoon een normale lengte
Ik ben zelf 12 en heb een penislengte van 15 cm stijf maar volgensmij is dat gewoon een goede lengte voor een 14 jarige

13 of 14 jaar oud of ben ik nou gek :)

thanks voor het reageren 😃
Is volgens mij gewoon een normale lengte
Okay

thanks voor het reageren 😃
dag allemaal,

mijn vriendin maakt soms grapjes over mijn penis. Nu word ik hier vanbinnen een beetje onzeker van. Ik ben 14 jaar, mijn penis is 15,3 centimeter. Is dit een goede penislengte? :(

HERMETEN:

slap : ong 10cm
stijf : 16.3
had lang niet gemeten xD


iemand een leeftijd-penislengte tabel? Nu wel benieuwd wat het gemiddelde is lmao. 🙂
Ja, hier heb je hem

Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm

Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm

Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm

Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm

Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm

Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm

Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm
Badge
Ik ben 13 en mijn penis is stijf 16cm. Maar hij groeit nu HEEL snel😘
Reputatie 1
Badge

Ik ben zelf 12 en heb een penislengte van 15 cm stijf maar volgensmij is dat gewoon een goede lengte voor een 14 jarige
, , 2019-2005= 13 of 14 jaar oud of ben ik nou gek :)

thanks voor het reageren :D



Ik ken deze gozer toevallig, is mijn beste vriend hij is echt 12 hij is geboren in 2006

dag allemaal,

mijn vriendin maakt soms grapjes over mijn penis. Nu word ik hier vanbinnen een beetje onzeker van. Ik ben 14 jaar, mijn penis is 15,3 centimeter. Is dit een goede penislengte? :(


HERMETEN:

slap : ong 10cm
stijf : 16.3
had lang niet gemeten xD


iemand een leeftijd-penislengte tabel? Nu wel benieuwd wat het gemiddelde is lmao. 🙂

Op pagina 5 “penis lengte” heb een keer een tabel geplaatst

Hoi

Ik ben 15 jaar en zit in 4e klas

Mijn penis is 15 centimeter stijf. Hoe denken jullie hierover? Laat ff weten of je jongen/meisje bent

Reputatie 1
Badge

Hoi,

 

15 centimeter is helemaal niet zo slecht. De mijne is ook net zo lang. Hoe ik hierover denk? Tja je hoort steeds verhalen dat die van andere jongens groter zijn.. maar is het wel zo? Ik ben een jongen BTW, 16 jaar. Maar ja dat had je kennen weten als je de tekst leest..ik ben ook blond...

Reputatie 7
Badge +3

dag allemaal,

mijn vriendin maakt soms grapjes over mijn penis. Nu word ik hier vanbinnen een beetje onzeker van. Ik ben 14 jaar, mijn penis is 15,3 centimeter. Is dit een goede penislengte? 😞

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Het maakt niks uit

je bent wie je bent

 

Zelle

Badge

Dat is zelfs boven gemiddeld en de 1 groeit minder snel dan de ander die van mij is wat sneller gegroeid waardoor hij 17 cm is op 14.

Reageer