Penislengte 14 jarige


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

ik ben een jongen van 14 en ik ben biseksueel
ik heb een penislengte van 15cm en ben hier weg onzeker over. Zelf wou ik dat het groter mog zijn.

Meisjes die lezen wat vinden jullie van 15 cm?
Of jongens kan ook

Btw drop jullie penislengtes en leeftijd
wel eerlijk zijn

19 reacties

Hey het is niet erg!

Gr m15
Hi,
Je penislengte is prima, ik zit nu ook rond de 15cm, zelf ben ik homoseksueel en tegen een jongen met een penis van 15cm, zeg ik geen nee!

Dus je moet je er niet langer druk over maken, 15cm is prima! Als je dit alsnog te klein vindt, kijk eens naar de piemels van andere jongens, die zijn vaak veel kleiner. Dat geeft je misschien wat vertrouwen?

En als je hier echt mee zit kan je beter een arts contacteren, een penis langer maken gaat niet zo maar 😉.

Groetjes,

~J
Heyy
Ik had ooit gehoord dat de gemiddelde lengte iets van 14 cm was dus zo klein is ie echt niet! En een penis is een penis dus lengte maakt (voor mij) niet uit.

Gr. Meisje van 14
Huh wat?! Ik ben 13 en hij is 4/5 cm!
Ik ben een meisje, en penislengte maakt echt niet uit. Je zit zelfs langer dan gemiddeld 😉 Als het je om een vriendin gaat; die moet je nemen om je innerlijk.
Is gewoon een normale lengte. Ik ben 15 en die van mij is 16
Ik heb hem voor t laatst gemeten toen k 13 was en toen was die 15 cm, had gelezen dat bij ene jongen van 14 de penis tussen 14 en 16 heel gemiddeld is.

Yo k ben een jongen van 14 en mijne is 18 cm en best dik dus maak je geen zorgen de ene groeit die snel en de andere minder

Reputatie 7
Badge +3

Hey,

ik ben een jongen van 14 en ik ben biseksueel
ik heb een penislengte van 15cm en ben hier weg onzeker over. Zelf wou ik dat het groter mog zijn.

Meisjes die lezen wat vinden jullie van 15 cm?
Of jongens kan ook

Btw drop jullie penislengtes en leeftijd
wel eerlijk zijn

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

Yo ik ben 14 en m'n penis lengte is slap 14cm en stijf 18,5cm en is redelijk dik maar soms duurt het bij andere jongens langer tot hij gaat groeien dus het is niet erg hoor

Badge

ik ben ook 14 hij is 17 cm stijf en ook redelijk dik. 15 cm is gewoon goed maak je geen zorgen 

Badge

Yo! Ik ben 14 en mijn penis is rond 17 cm stijf dus geen zorgen bro 15 is prima 

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk dat er veel jongens jaloers op je zijn en je kunt er niks aan doen om hem groter te maken.

slap 8,5cm

stijf 10cm

ben 13 jaar

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb de lullen van heel veel jongens gezien, en eerlijk gezegd is 15 cm geen erge lengte hoor

Wees trots

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb de lullen van heel veel jongens gezien, en eerlijk gezegd is 15 cm geen erge lengte hoor

Wees trots

Ik ben ook eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jij veel piemels hebt gezien?

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb de lullen van heel veel jongens gezien, en eerlijk gezegd is 15 cm geen erge lengte hoor

Wees trots

Ik ben ook eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jij veel piemels hebt gezien?

Eh, dat hou ik liever geheim 😅

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb de lullen van heel veel jongens gezien, en eerlijk gezegd is 15 cm geen erge lengte hoor

Wees trots

Ik ben ook eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jij veel piemels hebt gezien?

Eh, dat hou ik liever geheim 😅

Oké, maar raar!

Badge

14 jaar

stijf 16/17cm

Ik ben 14 en heb maar 5/6 cm

Reageer