Vraag

penislengte 14 jaar


Badge

Ik zit op de 15 cm stijf, is dat boven of onder gemiddeld


11 reacties

Hey ik ben zelf ook 14 en heb ook 15 cm dus dat is gewoon normaal volgensmij

Reputatie 3
Badge +1

Penis size can be permanently increased when it gets stung by a bee

Me: i need to do it but I don't know if I have the strength to do it

Het is boven het gemiddelde, mijne is ook 15,5 cm en eigenlijk is dat al lang zat

@Jongen104 klopt . Maar ja wat doe je eraan.

@anoniemegast43 ik hoop het voor je. 

Het is trouwens niet altijd handig als je bijvoorbeeld een knappe docent hebt ofzo en je een stijve krijgt.😅😅het is gelukkig maar 1 a 2x gebeurd en niemand had het gemerkt omdat ik mijn tas erop had . Haha .

Maar ik hoop het voor je de gemiddelde van de Nederlanders is stijf iets van 16 cm ofzo dus ben er wel blij mee.

 

Groetjes gebruiker c

Het is boven het gemiddelde, mijne is ook 15,5 cm en eigenlijk is dat al lang zat

@Gebruiker c ik hoopdat die van mij uiteindelijk ook 19 cm word 

Hey, ik ben 13 en word over een maand 14. Mijn penislengte is nu ook zo'n 15 a 16 cm

Dat kan dat sus voor iedereen verschillend.  Ik ben 15 en heb er een van 19, maar toen ik jonger was had ik de kleinste van mij  vrienden 😄 dat is nu wel anders maar ja het kan altijd anders lopen dan je had gedacht.

Hey, ik ben 13 en word over een maand 14. Mijn penislengte is nu ook zo'n 15 a 16 cm

13 is het gemiddelde voor volwassen volgens mij, voor iemand van 14 is 9,8 -14,6 het gemiddelde 

Hoi 

Ik denk dat je wel op het gemiddelde zit. Dus maak je daar maar niet druk over je bent nog in de puberteit.  Bij de ene is hij groter de ander kleiner dat verscht bij iedereen.(ben een jongen van 15 trouwens) 

 

Groetjes.gebruiker c

Heyy
Als ik het goed heb ligt het gemiddelde in België  op 13 voor een 14 jarige.

Groetjs
Kaas123

Reageer