Vraag

penisgroei

  • 25 July 2019
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben niels elf jaar en ja dan mag ik niet op dit forum maar ik had maar een vraag. Ik zit nu in de overgang van groep 8 naar de eerste en mijn penis is kleiner dan mijn pink en stijf ook! Dus mijn vraag was Hoe veel het nog zou kunnen groeien? Alvast bedankt voor het antwoord (ps mijn okselhaar begint net te groeien en ik heb mijn natte droom nog niet gehad en die ochtend erectie ook niet)

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
@Nova123 Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal.
Je penis groeit niet door af te trekken. Zoals Eenjongen zegt, groeit je penis nog in de pubertijd.
Dit kun je ook lezen op https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/puberteit/je-lichaam
Veel gaan rukken. Meerdere keren op een dag en veel dagen achter elkaar. Als je enige tips wil hebben hoe start even een topic voor vragen over aftrekken ik zal je helpen. Je dollo groeit namelijk als je rukt
Badge
Uuh, je bent elf dus je piemel zal wel nog groeien, je okselhaar begint te groeien op je elfde (da's niet erg bij mij begon dat toen ook al) Je natte droom zal je waarschijnlijk ook nog krijgen, hetzelfde met die ochtend erectie .

Dat komt wel goed 😉

Reageer