Vraag

Penis te groot of te klein?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben jonas en ik ben 16jaar mijn penis is in stijve toestand 13cm is dat te klein of ???

13 reacties

Ik ben 12 en schaam ook over mijn penis. Ongeveer (12 cm) is dat ongeveer normaal??

 

ohhhja en dat heb je helemaal goed gezegt!! Vince16

Hey @Mootje010 ,

 

Ik heb gereageerd op je in je eigen topic!

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Ik ben 12 en schaam ook over mijn penis. Ongeveer (12 cm) is dat ongeveer normaal??

 

ohhhja en dat heb je helemaal goed gezegt!! Vince16

*je kunt er nix mee en het duurt..
Yep ..vroeg me af waarom er zoveel verschillen penislengtes en diktes zijn ? Als je een slappe lange pik ziet dan weet je dat als ie stijf is ook groot moet zijn. Hoef je geen wiskunde voor hebben geleerd. Dat de natuur een grote fout maakt ..?? Neuken gaat moeilijker je duwt je lul niet helemaal in een strak kutje.. gaat niet. Een vriend zei dat ie medelijden had met de meisjes die met een groot geschapen jongen naar bed gaan. En het eigenlijk zielig vind als je een lange hebt. Je kunt er nog mee en het duurt langer dat ie stijf wordt. Beter een kleintje hebben van 10 cm in erectie...
Ja dat is waar maar 20cm is wel echt groot of nie

20 cm kan te groot zijn.
De vagina is namelijk niet zo diep.
16 jaar net als jij. Maak je niet druk elke meisje voelt jouw Dick van 13 cm zeker als ie dik is. Dat is belangrijker dan de lengte. PS meisjes vagina diepte zijn vaak maar 9 cm zegt mijn pa. Thaise vrouwen hebben niet zo'n diepe kut dus een grote blanke lul doet altijd pijn.
En hoe oudt ben u
Goed gereedschap zegt mijn pa die heeft ook net zó lange penis in erectie. Mijn vader zegt dat de vagina diepte het gat slecht 12 cm is. Maar als een vrouw opgewonden raakt natte poes dan kan je dieper gaan tot zelfs tussen 16 en 22cm. Hangt beetje ook af van de vrouw haar vagina.
Ja dat is waar maar 20cm is wel echt groot of nie
Poedeltje is micro piemel.
De mijne vind ik nog net goed formaat 20 cm stijf.
Op mijn Thai boxen zitten Aziatische jongens ook mannen hebben een micro poedeltje van een peuter. Heb aan eentje gevraag hoe groot nou.. 4 cm slap en 9 in erectie .En die hebben ook sex en zijn vader geworden. Met een heel grote heb je echt klote problemen om dat zware gereedschap te pluggen in een doos als het ware. De mijne vind ik beginnen 20 cm stijf. Maar niet elke meisje vind dat lekker.
Ik heb ook al eens met een meisje gespeeld maar nog niet met geneukt ik zou wel eens wellen maar ik denk altijd aan mijn lengte van mijn penis en ik denk dan die mij ga uit lachen
Nee man.. niet te klein zeg maar gemiddeld een s/m formaai Is groot genoeg om te neuken. Als je een wat grotere lul hebt als mij meer Large zijn sommige meisjes bang dat het niet past helemaal in gun kutje. Of dat het meer pijn doet en niet durven. Alhoewel ik nog niet geneukt hebt maar wel naakte met meiden gespeeld hebt vingeren en zo.

Reageer