Penis past niet in vagina

  • 9 June 2018
  • 4 reacties
  • 8575 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey lezers, ik ben nieuw op dit forum dus ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe dit werkt. Ik plaats dit bericht omdat ik (15) en mijn vriend (18) al een paar keer geprobeerd seks te hebben, alleen past het er niet in. Hij heeft me hiervoor ook al vaker gevingerd en dat gaat wel gewoon en doet ook geen pijn en ik gebruik ook al een paar jaar tampons en dat lukt ook. Alleen als we proberen seks te hebben past alleen het eerste stukje erin omdat het dan al heel erg veel pijn doet. Hij probeert dan zachtjes te bewegen en verder te duwen maar niet te stoten. Heeft iemand een idee wat we hier aan kunnen doen of waar het aan zou kunnen liggen?

4 reacties

Heb je toevallig al iets vaan glijmiddel gebruikt? En gebruijken jullie een condoom? Dit kan soms wat ruwe zijn waardoor het moeilijker ee in gaat.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Waarschijnlijk ben jij er gewoon alles behalve klaar voor hem te ontvangen. Dit wil zeggen dat je óf bijna niet óf helemaal niet opgewonden bent. Het zou ook kunnen dat je voor je gevoel wel opgewonden bent, maar dat je vagina niet mee werkt. Hoe dan ook; je vagina is er alles behalve klaar voor. Jullie zullen er samen voor moeten zorgen dat dat zal veranderen. Dus dat je vagina wel vochtig genoeg is en dat hij daarvoor ook wijder wordt zodat je hem makkelijker kunt ontvangen. Het kan ook te maken hebben met spanning, maar vaak staat dit allemaal met elkaar in verband.
Je kunt ook glijmiddel gebruiken om vochtigheid na te bootsen, maar misschien is dit niet genoeg als je ook nog eens gespannen bent en je vagina redelijk smal is.

Bedenk dat indien jij voldoende nat en ontspannen bent, dat het redelijk probleemloos zou moeten gaan. Dus misschien moeten jullie meer voorspel doen, of wat je dan ook meer ontspannen en nat maakt.
Bedankt voor jullie reacties. We gebruiken geen condoom want ik slik de pil. Ik was wel opgewonden en we hebben ook lang voorspel gehad. We denken dat het komt omdat ik zodra ik de pijn voel mijn spieren onbewust aanspan waardoor het niet past. Hoe kan je daar iets aan doen?
Hi NoName_,

ik weet niks van meisjes en hoe neuken met een meisje is en gaat, dus misschien vind je via de linkjes het antwoord:

https://www.sense.info/seks

https://www.sense.info/seks/de-eerste-keer
bij de vragen staan ook wel handige tips volgens mij.

Kijk het gewoon ff door. Die hele site is trouwens wel leuk en geeft goede info. Check m uit.

Veel plezier en ik hoop dat de piemel van je vriendje er strakjes lekker soepel in glijdt :P
Heeft ie een hele grote piemel of wat, hoeveel cm omtrek en lengte?

Laat ff weten of het gelukt is.

Groetjes,
M&M's

Reageer