penis lengte en normale lengte

  • 26 November 2019
  • 19 reacties
  • 514 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zouden de jongens actief op dit forum hun leeftijd, lengte en penis lengte kunnen vertellen(anoniem natuurlijk) ik wil dit weten, want ik ben 16 jaar en niet zo lang. ik wil weten of er een correlatie zit tussen penis- en normale lengte. thanks alvast


19 reacties

12 jaar

1.52

stijf 9,5

slap 8

Ik ben 14. Ongeveer 170 groot.. Slap ongeveer 12 en hard ongeveer 15 cm. 

15 jaar, 1,93m, met erectie: stuk of 12 cm

zonder een stuk of 4 cm

Volgens mij is er geen verband.

18 jaar, 1m87

erectie: 18 cm

slap: 6cm

Reputatie 2
Badge +2

15 1,88

Stijf 15

Slap 7

 

Na mijn mening zijn alle piemels verschillend. Maak je er dus ook niet druk om, het kan altijd nog groeien en zo niet niet alle meisjes vinden groot prettig. 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

 

Slap en stijf zit weinig verschil tussen ik heb juist andersom

14 jaar

1.80

stijf 14cm

slap 4-5 cm 

is dat raar?

 

 

Tim Makker die van jou is stijf toch wel een stukje groter hoor!

14 jaar
Lengte: 166cm

Stijf: 16cm

Slap: 10cm

16 jaar

1,79M

18CM

Badge

17 jaar

 

1,91

 

23 cm

 

weet nie of er echt n verband zit ofzo

16

 

179cm

 

slap: 5 cm

stijf: 17 cm

Zouden de jongens actief op dit forum hun leeftijd, lengte en penis lengte kunnen vertellen(anoniem natuurlijk) ik wil dit weten, want ik ben 16 jaar en niet zo lang. ik wil weten of er een correlatie zit tussen penis- en normale lengte. thanks alvast

13 jaar, met erectie iets meer dan 14 cm 

 

K ben 1,76

16

1,82m 

20cm stijf

12 cm slap

Hoe zit het bij jou?

Badge +1

1.88m 

15 jaar

Slap 7 cm

Stijf 17 cm

Badge

 

13 jaar oud

ik ben 167 

slap 7,8cm → 6cm dik

stijf 13,3cm->11cm dik

 

1.54m

14j

Slap 3cm

Stijf 8cm

Badge

Leeftijd: 14

lengte: 187cm

lengte penis stijf: 15cm

lengte penis slap: 7cm

Ik denk ook niet dat er een verband is tussen gewone lengte en de lengte van je penis

Zouden de jongens actief op dit forum hun leeftijd, lengte en penis lengte kunnen vertellen(anoniem natuurlijk) ik wil dit weten, want ik ben 16 jaar en niet zo lang. ik wil weten of er een correlatie zit tussen penis- en normale lengte. thanks alvast

14,5 jaar

168 cm

Slap 9 cm

Stijf 14 cm

Reputatie 2
Badge +3

Zouden de jongens actief op dit forum hun leeftijd, lengte en penis lengte kunnen vertellen(anoniem natuurlijk) ik wil dit weten, want ik ben 16 jaar en niet zo lang. ik wil weten of er een correlatie zit tussen penis- en normale lengte. thanks alvast

Leeftijd 18

Lengte stijf is ie 16 cm

Lengte slap 3/4 cm denk ik

slap heb k niet gemeten alleen stijf. Maar ik heb gelezen ergens dat het allemaal verschilt. Bijvoorbeeld mijn piemel is slap best klein maar als ie groeit dan is ie toch redelijk lang en best breed tho maarja alle piemels zijn anders. T ligt ook aan je bloedtoevoer naar de penis he.

Reageer