Vraag

penis lengte

  • 13 February 2020
  • 39 reacties
  • 2791 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn piemel is slap 8 cm als hij stif is 11,5 ik ben net een week twaalf is dit een normale lengte voor mijn leeftijd? En hoe lang is die van jullie? (Zet er dan wel ff je leeftijd bij pls) :)


39 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ja dat is normaal, op m’n 12e was die van mij stijf 9,5 en slap ook 8 cm

ik ben 11 mijn is 5cm slap  en 7 stijf  (soms iritant bij aftrekken omda ie klein is)

Heyy

Gewoon normaal hoor . Ben 14 slap 8 stijf 11 ong

Groetjes

Kaas123

Ik ben 14 en mijn penis is stijf 16,5 en ik ben er trots op en boeit niet als iemand me geloofd

Badge

Op mijn 12e stijf 8,5 en slap 5 cm

ik ben 17 jaar

slap: 6.5cm

stijf: 12.5cm

Reputatie 5
Badge +5

Ja is normaal op mijn 12e was ie slap 7,5 en 8,5 stijf.

 

ik ben net 13 en nu is ie slap8,5 en stijf 10cm

ik ben 11 mijn is 5cm slap  en 7 stijf  (soms iritant bij aftrekken omda ie klein is)

Zit je op voetbal of een andere teamsport? Zo ja, is dit gemiddeld in jullie team

Ik weet het niet precies want sommige mensen zoals mij hebben na het sporten dat hun pik krimpt maar dit is wel ong. Het gemiddelde ja

Badge

Ik heb een vraag ik ben 14 en heb 4/5 slap en 9/10 stijf maar moet mijn groeispurt nog krijgen ben 160 heeft dat iets met elkaar te maken en moet ik mij zorgen maken over mijn lengte?

hey ik ben een jongen van 16

 

mijn penis is slap 10,6 cm en stijf 19,3 cm

 jou lengte is heel gewoon voor jou leeftijd op mijn twaalfde zat ik op ongeveer de zelfde lengtes 

Badge +1

Ik ben net dertien en hij is slap 10 stijf 15 weet niet of dat het groot is 

Wat vinden jullie van mijn lengte

Op mijn 12e was m’n pik 12 cm lang. Ik ben nu 13 en hij is nu 13 cm. Je hebt een grotere pik dan gemiddeld. Het gemiddelde is tussen 6 en 10

Ik ben 16. Slap ongeveer 7,5cm. Wacht is dat normaal??

ik ben 11 mijn is 5cm slap  en 7 stijf  (soms iritant bij aftrekken omda ie klein is)

Zit je op voetbal of een andere teamsport? Zo ja, is dit gemiddeld in jullie team

Reputatie 7
Badge +3

Mijn piemel is slap 8 cm als hij stif is 11,5 ik ben net een week twaalf is dit een normale lengte voor mijn leeftijd? En hoe lang is die van jullie? (Zet er dan wel ff je leeftijd bij pls) :)

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

Ik ben 12 

9cm slap 14,5 cm stijf is dit niet heel groot Voor mijn leeftijd? 

Badge

ik ben 19 jaar oud en die van mij is stijf 22 cm ik ben zelf 1.91 lang.

ik heb van meerdere meiden gehoord dat de penis lengte niet erg veel uitmaakt. het is alleen belangrijk dat hij groter is dan 8 cm en dan moet het goed komen. een grotere penis is voor de meeste jongens erg belangrijk. zo had ik op mijn 12 ook een penis lengte van 17 ongeveer en voelde ik mij nogsteeds onzeker. kortom die onzekerheid heeft elke jongen ongeveer wel. dit is daar in tegen niet nodig aangezien het voor meiden niet belangrijk is hoe groot hij is dus jongens maak je alsjeblieft geen zorgen:thumbsup_tone2:

Badge

ik ben 14 en heb iets van 9 slap 12 stijf 

 

mijn broertje van 11 heeft echt 4-5 cm stijf  , ik vind dat persoonlijk juist geil 

Badge

13 jaar en heb t gevoeldat ie gwn te groot is ma te smal

Slap 7

Stiff 19

Omtrek ? Hoe meet je da

Badge

ur fine, een oud topic van mij toen ik 12 was, stijf 13,5 en nu ben k 14 en is hij stijf 18,5, dus die groeit nog n stuk

Ik ben 17.

Slap ongeveer 4a5cm

Stijf 11a12 cm

Badge

Die van mij is 12 cm stijf en 5 niet stijf

Ja is heel normaal voor je leeftijd, ik had ong hetzelfde toen. Nu is die van mij 8,5 slap en 16,5 stijf

Ben 15, slap 10 en stijf 14,5. Trek mezelf wel regelmatig af.

Reputatie 2
Badge +1

ik ben 15 en 19cm dat is normaal voor je leeftijd maak je niet druk

 

Reageer