Vraag

penis lengte

  • 13 February 2020
  • 39 reacties
  • 2791 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn piemel is slap 8 cm als hij stif is 11,5 ik ben net een week twaalf is dit een normale lengte voor mijn leeftijd? En hoe lang is die van jullie? (Zet er dan wel ff je leeftijd bij pls) :)


39 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ja dat is normaal, op m’n 12e was die van mij stijf 9,5 en slap ook 8 cm

Badge

Op mijn 12e stijf 8,5 en slap 5 cm

Heyy

Gewoon normaal hoor . Ben 14 slap 8 stijf 11 ong

Groetjes

Kaas123

Ja is heel normaal, ben nu 18 en men penis is 14,5 cm bij een stijve dus ik heb een redelijke kleine denk ik

Ja is wel normaal

ben nu 15 

slap- 8,5

stijf 16,5

ik ben 11 mijn is 5cm slap  en 7 stijf  (soms iritant bij aftrekken omda ie klein is)

Reputatie 4
Badge +3

Dat is een normale lengte voor je leeftijd hoor! 

Reputatie 5
Badge +5

Ja is normaal op mijn 12e was ie slap 7,5 en 8,5 stijf.

 

ik ben net 13 en nu is ie slap8,5 en stijf 10cm

hey ik ben een jongen van 16

 

mijn penis is slap 10,6 cm en stijf 19,3 cm

 jou lengte is heel gewoon voor jou leeftijd op mijn twaalfde zat ik op ongeveer de zelfde lengtes 

Ik ben 16. Slap ongeveer 7,5cm. Wacht is dat normaal??

Ik ben 17.

Slap ongeveer 4a5cm

Stijf 11a12 cm

Badge

Die van mij is 12 cm stijf en 5 niet stijf

ik ben 17 jaar

slap: 6.5cm

stijf: 12.5cm

Ik ben 16 en heb er eentje van 10,2 stijf

Ik ben 14 en mijn penis is stijf 16,5 en ik ben er trots op en boeit niet als iemand me geloofd

Badge

13 jaar en heb t gevoeldat ie gwn te groot is ma te smal

Slap 7

Stiff 19

Omtrek ? Hoe meet je da

Ja is heel normaal voor je leeftijd, ik had ong hetzelfde toen. Nu is die van mij 8,5 slap en 16,5 stijf

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 15 en heb slap 7cm. Dus jij als 12 jarige hebt een grotere haha. Stijf heb ik 14cm dus je gaat me wel inhalen. Komt helemaal goed. Toen ik 12 was had ik een heel klein garnaaltje van wss zo’n 6cm stijf en 3cm slap. Komt helemaal goed hoor als je ouder wordt

Op mijn 12e was m’n pik 12 cm lang. Ik ben nu 13 en hij is nu 13 cm. Je hebt een grotere pik dan gemiddeld. Het gemiddelde is tussen 6 en 10

ik ben 11 mijn is 5cm slap  en 7 stijf  (soms iritant bij aftrekken omda ie klein is)

Zit je op voetbal of een andere teamsport? Zo ja, is dit gemiddeld in jullie team

ik ben 14 slap 

13 jaar en heb t gevoeldat ie gwn te groot is ma te smal

Slap 7

Stiff 19

Omtrek ? Hoe meet je da

Gewoon bij dikste gedeelte (onderin bij je zak)   liefst met een meet lint meten 

geen zorgen maken om  lengte en brete ik ben  13 slap is die 9 stijf 20 

ik ben 11 mijn is 5cm slap  en 7 stijf  (soms iritant bij aftrekken omda ie klein is)

Zit je op voetbal of een andere teamsport? Zo ja, is dit gemiddeld in jullie team

is prima

was toen ik 11 was ook zo groeit vanzelf  

 

ik ben 11 mijn is 5cm slap  en 7 stijf  (soms iritant bij aftrekken omda ie klein is)

Zit je op voetbal of een andere teamsport? Zo ja, is dit gemiddeld in jullie team

Ik weet het niet precies want sommige mensen zoals mij hebben na het sporten dat hun pik krimpt maar dit is wel ong. Het gemiddelde ja

Tim1, 

Toen ik 12 was maakte ik me ook altijd zorgen om de grote van mijn penis. Ik had ook vaak dat als ik hem had opgemeten dacht van hij is echt klein en die van mijn klasgenoten of andere jongens van 12 zijn vast veel groter. Maar ik zou je er totaal niet druk om maken. Je zit nu net in het begin van de puberteit en je penis gaat nog groter worden geloof me! Ik ben nu 17 jr slap is ie ongeveer 10cm en stijf is ie 17cm. 

dus komt goed man!

Badge

ik ben 14 en heb iets van 9 slap 12 stijf 

 

mijn broertje van 11 heeft echt 4-5 cm stijf  , ik vind dat persoonlijk juist geil 

Reageer