Vraag

Zorgen verminderen over penis lengte


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben Wolf
Ik ben nu pas kort aanwezig op dit forum
omdat ik antwoorden zocht over de vraag waar we het nu over gaan hebben
En nu vraag ik de vraag zelf

Ik zit onder het gemiddelde en ik vind mijn pik zeer klein met z'n 5,5 cm slap en 8 cm stijf ben over een maand en 10 dagen 14 kan iemand me helpen om mijn zorgen te verminderen?

Mvg Wolf

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.


21 reacties

Maak je niet druk bent 14jaar je piemel zal heus wel gaan groeien.
Ik ben 16jaar en heb ook nog geen grote piemel de mijne is 11cm stijf en 4a5cm slap.
En als je je druk maakt maak dan een afspraak bij de dokter, maar denk niet dat dat nodig is😉

@ Bram14

Thanks

Graag gedaan
Maak je niet druk.

Ik ben 14 jaar ik word bijna 15 en mijn pik is slap 4 cm en stijf 6 cm alleen ik weet niet hoe ik hem makkelijker langer krijg want ik denk dat het te maken heeft met hoe dik of dus je bent en ik ben niet heel erg dik vind ik zelf.

Kan iemand tips geven?

Reputatie 7
Badge +3

Hey,
Ik ben nu pas kort aanwezig op dit forum
omdat ik antwoorden zocht over de vraag waar we het nu over gaan hebben
En nu vraag ik de vraag zelf

Ik zit onder het gemiddelde en ik vind mijn pik zeer klein met z'n 5,5 cm slap en 8 cm stijf ben over een maan en 10 dagen 14 kan iemand me helpen om mijn zorgen te verminderen?

 

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

het maakt niks uit 

 

je bent normaal

Je bent wie je bent . Het is een prima lengte . Accepteer wie je bent.  Je lichaam kan niet zomaar veranderen . Dit ben jij . Het is gewoon een normaal lengte en niemand vind het raar 

onnodige quote verwijderd


mijn broertje van 8 heeft al 15cm

Badge

Ik ben 14 en mijne niet is 6cm slap en is stijf is hij 12 cm

Is dit normaal en ik trek elke dag af

 

 

Badge +1

Hey Wolf, (laate reactie)

Ik ben 13 en word bijna 14 en ik denk dat ik wel een cv grote heb slap 5a6cm en stijf 15cm ma ik had vroeger ook het zelfde probleem als jou maar maak je gewoon geen zorgen maar wat je kan doen is langs de dokter gaan, veel aftrekken dat hielp bij mij en wat ook kan iz soort van spray kopen (is geen aan rader)

 

Badge

Ik wordt er geil van als ik naar dit lees is dit normaal?

 

Badge +1

Als gy daar geil van word is da zo doe wa ge wilt:)

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben 14 jaar ik word bijna 15 en mijn pik is slap 4 cm en stijf 6 cm alleen ik weet niet hoe ik hem makkelijker langer krijg want ik denk dat het te maken heeft met hoe dik of dus je bent en ik ben niet heel erg dik vind ik zelf.

Kan iemand tips geven?

Nope dit heeft er niks mee te maken. als je dikker bent word je penis vaak juist dikker maar niet langer. Wat wel kan helpen is aftrekken ik doe het dagelijks en mijne is in stijve toestand van 10 naar wel 18 cm gegaan 🙀. Of dat doordoor kwam geen idee maar is wel lekker 😹

Reputatie 3
Badge +1

Ik wordt er geil van als ik naar dit lees is dit normaal?

 

Rond deze leeftijd word je van alles sex’s gerelateerd hard ik werd soms hard van jongens terwijl ik daar helmaal niet opval 😶‍🌫️

Het is niet erg, Klinkt goed genoeg voor mij.

 

Hoi, ik ben 14 jaar oud. En ik ben erg klein voor mijn leeftijd. Ben nog niet eens begonnen aan mijn pubertijd (geen schaamhaar) en heb een erg kleine penis. 8 cm stijf. Ben ik de enige?

ik ben 16 en heb 11 cm stijf

Badge

14 en 14 cm

Reputatie 1
Badge

@Anoniem392  maakt helemaal niet uit joh.

Reageer hier ff op 

Reageer