Penis lengte

  • 8 February 2019
  • 16 reacties
  • 912 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn penis is voor mijn gevoel veel te klein! Ik ben 13 en in stijve toestand is hij maar 13 cm in slappe toestand
maar 7! Nu is mijn vraag: Wat is jou leeftijd en penis lengte?

16 reacties

Ik zou je graag helpen, maar ben zelf een meisje... wel heb ik andere vragen gelezen over hetzelfde, en die hadden allemaal hetzelfde als jij, succesโค๏ธ
Hy ik ben 14 en als mn dick slap is is hij 10 cm en als hij stijf is is hij zo'n 16.5cm. Maar je moet ja vooral geen zorgen maken je bent nog jong er kan nog veel gebeuren. Hoe lang zit je al in de puberteit of zit je er nog niet in? Ik zit er al in vanaf mn 10de.
Dat is vrij standaard hoor, dus dat is niets waar jij je zorgen over hoeft te maken.
gaat vast nog wel groeien joh! ben 14, mijne is nu stijf 17 en slap 12 cm. Ben ook al lang in de puberteit.
Badge
gaat vast nog wel groeien joh! ben 14, mijne is nu stijf 17 en slap 12 cm. Ben ook al lang in de puberteit.
Tuurlijk Haha
Badge
13 jaar en slap 12cm en stijf ook 12cm
Tja ik ben 15 en mijn penis Is ook 13 cm stijf, dus ja ik heb een best wel kleine maar toch
Hoi Yeurick ik zit al van af mijn 9e in de pubertijd
Hoi ik ben Duuk 12 jaar en mijn penis is 7 cm slap, en 11 stijf

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm
Dit zijn de gemiddelde lengtes jouw penis is echt niet klein hij groeit ook nog wel
Hรฉ man maak je niet druk! De gemiddelde penis lengte is 13,1 cm. En bovendien ben je nog in de groei. Je penis ook. Dus reken maar op een paar extra centimetertjes in de toekomst.
Reputatie 1
Badge +1
Mijn pleeg pa zei dat het voor een meisje of vrouw de penis lengte niks uitmaakt eerder de dikte. En dat Aziaten bijna allemaal een dรผnne miniloempia hebben van 10 cm stijf!! Voor sex is dat voldoende hoor.
Ik ben ook 13 jaar mijn penis is nu slap 10 cm en stijf 17 cm
Mijn pleegpla beweerde dat er zeker 2-4 cm groei in zit๐Ÿ˜œ
En ik heb geluk heb een dikke eikel.
Badge
zelf heb ik...., hij is 10 cm breed en 11 cm lang en heeft dus een hele aparte vierkant achtige vorm. Ik ben hier best onzeker over en weet dus niet of ik ooit ergens naar binnen ga passen. wees dus nooit onzeker over je eigen geslachtsorgaan.
Reputatie 1
Badge +1
@keesje2006
Hoe heb je gemeten de breedte..?. ๐Ÿ™„
De omtrek met een meetlint rondom je penis..
of de doorsnede van links naar rechts?
Mijn eikel is het dikste omtrek 12 cm of 4.5 cm in doorsnede.
Lengte is 17 cm slap 10 cm

Maak je niet druk over de vagina.. Die is zeer flexibel uittrekbaar. Pas een baby door๐Ÿ˜‚
Reputatie 5
Badge +4
Hey, ik ben 15 jaar maar ik heb hem nooit gemeten maar het is verschillend de lente de ene is hij langer dan de andere
Badge +2
Hey, ik ben zelf een meisje maar je bent nog maar dertien! Hij gaat echt nog wel groeien en voor iemand van dertien is dat een hele normale lengte. En ik heb nog een vraag. Vind je hem te kort omdat je je ervoor gaat schamen voor een meisje later of heeft het een andere reden?

In ieder geval zal ik me geen zorgen maken als ik jou was. Groetjes een meisje van 13 😛
Die van mij is slap 12 een stijf 16 ben zelf 15 jaar

Reageer