Penis grootte

  • 24 April 2018
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of het normaal is maar ik ben twaalf en als mijn penis slap is is hij 7 cm en hard is hij 10 cm is dit normaal?

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Voor jouw leeftijd wel ja. Je zit waarschijnlijk net in de puberteit dus de secundaire dingen beginnen nu pas hun werk te doen. Hij zal dus nog wel wat groeien in de loop der jaren.

Daarnaast is 10cm niet groot, maar je kan met een pikkie van 5cm ook al een kind krijgen dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Lekker rustig aan doen dus!

Gr: Mr.S
Hurr durr ik ben 13 en mijn pik is 18 cm...

Even dat ter zijde. (Let vooral niet op dat soort reacties, vandaar dat ik het als voorbeeld plaats)
Het is niet groot, maar maak je absoluut geen zorgen.
De groei van de penis begint wat later in de puberteit, dus je zult waarschijnlijk minstens het gemiddelde behaald hebben als je eenmaal uit de puberteit komt.
ik ben 12 heb ook 7 slap en 10 stijf maar het verschilt per mens menspersoon heeft een erg grote voor zijn leeftijd maar het groeit nog el
ik ben 13 en mn pik is stijf 16cm het verschild per persoon
Hoi, Bastiaan 2006

Het lijkt me dat dat redelijk normaal is, je bent pas 12, ik ben 14 en ik heb het zelfde, geen zorgen over maken. Al is het soms wel kut omdat ik dan niet wil beginnen aan een relatie, stel dat het seks wordt ooit ben ik bang dat hij een veel grotere piemel heeft en dat hij die van mij te klein vindt.

Groetjes, 360popescope

Reageer