Vraag

Penis groeien

  • 2 August 2019
  • 2 reacties
  • 402 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen. Toen ik begon op dit forum en de vragenlijst in vulde zei ik Steeds dat me penis 4 cm slap is en maximaal 16 cm stijf. Sinds een tijdje groeit me lul enorm hard. Slap is die nu 9 cm en stijf 19/20 cm. Is dit normaal ik ben 15? Daarnaast kom ik ook steeds klaar met veel meer sperma. Ik denk iets van 2x het dubbele als normaal en spuit nu veel meer dan dat ik vroeger altijd lekte en spuit nu bijna altijd in me gezicht en soms vind ik dat wel geil maar soms is het ook irritant als ik er snel wil rukken. (Voordat ik ergens naar toe moet ofzo) en dan zit me hoofd onder de sperma en moet ik dat eerst schoon maken. Iemand tips hiervoor?

En voor de meiden onder ons. Wat vinden jullie van zo grote lul want ik heb gehoord dat te groot niet bepaald lekker is

Daarnaast is mn penis ook erg veranderd dan alleen in de grootte maar meer een andere vorm ofzo maar het is een beetje raar uit te leggen ofzo

2 reacties

Dat je penis groeit en een iets andere vorm krijgt is helemaal niet vreemd hoor. Dat gebeurt nou eenmaal tijdens je puberteit. Je lichaam groeit en ontwikkelt zich verder. Daardoor maak je ook meer sperma aan.

Over sperma in je gezicht. Je kan je penis toch voor dat je klaarkomt ergens anders na toe richten, of gewoon naar boven? Dan komt het niet in je gezicht.

Ik ben geen meisje btw, maar of het fijn is ligt aan het meisje zelf. De een vindt zo'n groot ding helemaal niks terwijl het voor de ander niet groot genoeg kan.

See ya!
Spookyzx
Hoi

Dat je lichaam zich ontwikkelt is, zoals Spookyzx zei, heel normaal. Je ontwikkeling lijkt op een gezonde manier te verlopen; volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.

Zou het helpen om een zakdoek klaar te houden, zodat je voorkomt dat je je gezicht zou moeten schoonmaken? Een papieren zakdoek kan je makkelijk weggooien, en een zakdoek van stof kan ik de was.

Grootte of vorm zijn voor me van weinig belang. Meer wordt bepaald door de manier waarop je je gedraagt, of je er mede voor zorgt dat ook je partner het naar haar zin heeft, etc.

Groetjes
Kenshin

Reageer