Vraag

penis ergens instoppen

  • 26 December 2020
  • 11 reacties
  • 3007 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Laatst was ik aan het aftrekken en ik werd zo geil dat ik al trekkend mn hele kamer doorzocht op een voorwerp waar ik m'n pik in kon steken. Hebben jullie nog tips ofz (geen speeltjes) *uiteindelijk heb ik mn pik in een dopper gestopt dat was pijnlijk en het paste amper.

Alvast bedankt


11 reacties

Reputatie 1
Badge

in een wc rol maar daar past mijn lul ook niet in maar misschien die van jou wel

zoek een vriendin daar kan je het instoppen

Badge

Wat ik erg lekker vind is je kussen neuken en ik heb een bed waar zegmaar 2 matrassen boven op elkaar zitten gwn lekker je lul er tussen en neuken maar. 

 

Reputatie 1
Badge

timmie dat doe ik ook maar heb ook een vriendin dus daar kan ik het ook mee doen

OK…

Ik kan je twee dingen afraden:

  1. Je penis in allerlei voorwerpen stoppen, of ertussen, erop etc.
    Deze dingen zijn daar natuurlijk niet voor bedoeld en zoals je gemerkt hebt kan dat best pijnlijk zijn. Stop er dan ook mee. Je wilt niet iemand zijn, die aan zijn ouders moet uitleggen waarom zijn penis vastzit in een waterfles…
    Je moet ook geen dingen in je stoppen, die daar niet voor bedoeld zijn. Common sense, people...
  2. Iemand aanranden. 
    Ik weet niet echt welke afspraken Jop444 heeft met zijn vriendin, maar het lijkt mij handig om die te maken voordat je iets doet terwijl je partner slaapt. Gezien deze dan niet echt wakker is kan deze lastig aangeven of die iets wel of niet wilt. Dat is een grijs gebied waar je nooit in wilt zitten…

Wat ik wel kan aanraden:

  1. Gebruik gewoon je handen en doe niet moeilijk. 
  2. Regel iets met een vriend of vriendin.
  3. Haal een seksspeeltje dat er wel voor bedoeld is.

Dit hoort vanzelfsprekend te zijn, maar is dat duidelijk niet.

Reputatie 3
Badge +3

jop444 nu nog aan een vriendin komen....

Reputatie 1
Badge

Ja want daar heb ik goede afspraken over gemaakt met haar en ook als ze slaapt

Badge

Jop444,

 

Ik hoop dat je vriendin toestemming heeft gegeven om sex met haar te hebben als ze slaapt. Anders is dat namelijk verkrachting.

Reputatie 1
Badge

nee daar heeft ze toestemming voor gegeven

Reputatie 1
Badge

Ik heb mijn vriendin ;)

Badge

ik heb twee kussens, en die leg ik dan, als ik op m'n knieen zit, tussen en onder mijn knienen, en stop er dan mijn luk tussen. daar kom ik altijd best heftig van klaar.

groetjesss

Reageer