penis doet pijn

  • 30 March 2020
  • 5 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hallo iedereen 

 

ik heb sinds deze morgen pijn aan mijn penis ik vind het raar want ik was het 2 a 3 maal op een dag en nee ik speel er niet mee en mijn dokter is ziek dus daar kan ik niet langs gaan 

 

weet iemand wat er aan de hand is of wat ik hier aan kan doen 

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23


5 reacties

Hi Roefel23,

 

pijn hebben aan je piemel kan een heleboel oorzaken hebben. Ik heb een linkje naar dat overzicht. Bijna alles zal wel niet van toepassing zijn op jou, dus schiet niet gelijk in paniek als je iets leest.

Belangrijk is wel om te weten hoe het ontstaan is (als je dat al weet), waar je pijn voelt, wat voor soort pijn het is, hoe vaak die pijn er is, of je iets ziet aan je piemel enz. enz.

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/179413-pijn-aan-de-penis-oorzaken-van-pijnlijke-penis-of-penispijn.html

 

Zelf ben ik een keertje bij het voetballen op het strand keihard op mijn piemel gevallen en dat voelde ook niet lekker. Bij mij was er dus een duidelijke reden voor de pijn. De vader van een vriendje, die arts is, had er toen naar gekeken, want het gebeurde op vakantie. Volgens hem was er niks echt kapot ofzo, maar hij zei wel dat het vast en zeker (zeker en vast voor de Belgen) een blauwe plek ging worden. En ja, hij werd na een paar dagen alle kleuren van de regenboog, wat op zich wel toepasselijk is voor een gay jongen :joy: . Toen kon ik er niet zo om lachen, maar nu wel. Na een tijdje was alles weer ok en kon ik er alles weer mee doen.

 

Dus, kijk ff of je aan de hand van de site een beetje dingen kunt wegstrepen wat het wel of niet kan zijn. Maar een bezoekje of telefoontje naar de huisarts kan nooit kwaad.

 

Als jouw huisarts niet bereikbaar is, kun je misschien via de site sense.info en dan ‘hulp en advies’ je vraag daar stellen:

https://sense.info/nl/hulp-advies

Kijk hoe het werkt en wanneer ze beschikbaar zijn.

 

Als je op korte termijn wilt weten wat er aan de hand is dan kun je altijd de huisartsenpost/waarnemende huisarts/spoedafdeling van het ziekenhuis bellen.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +2

hey M&M’s 

 

dank je voor deze info 

ik ga toch voor de zekerheid een dokter raadplegen you never know .

en M&M’s ik hoop dat je het weet dat ik heel veel respect en bewondering heb voor jou .

jij geeft altijd goede tips en info ik ga zo eens kijken welke dokter hier in de buurt wil komen 

ik vind het wel grappig dat je ook dingen schrijft voor de belgen onder ons net of dat je weet waar ik vandaan kom

maar genoeg hier geschreven ik ga een dokter zoeken 

 

nogmaals dank je voor alles 

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

Hi Roefel23,

 

dankjewel voor het compliment.

Het lijkt misschien of ik veel weet….ik denk dat ik gewoon goed kan zoeken op internet :wink:

 

ik vind het wel grappig dat je ook dingen schrijft voor de belgen onder ons net of dat je weet waar ik vandaan kom

ik kom veel in België, dus dan hoor je wel eens wat…

Door corona mogen we de grens niet meer over, das wel jammer, maar ook te begrijpen.

 

Ik hoop dat je een dokter in de buurt vindt (vast wel) en dat het snel opgelost is met je piemel.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +2

Hey M&M's

 

Ik heb voor morgenochtend een afspraak in het ziekenhuis hopelijk weet ik dan meer en je bent voor mij altijd welkom in België hoor maar ik begrijp ook dat het nu even niet gaat 

Alle nog een fijne dag gewenst

Met Vriendelijke Groeten

Roefel23

Hi Roefel23,

 

goed plan. Ze weten er vast wel iets zinnigs over te zeggen. Sterkte alvast :slight_smile:

 

België blijft daar wel liggen en over een tijdje (?) gaat de grens wel weer open…. hoop ik

 

Groetjes,

M&M's

Reageer