Hoi ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik heb twee vragen voor jullie (jongens). Vraag 1: krijgen jullie ook zo vaak een stijve als jullie je uitkleden of onder de douche staan?
En vraag 2: hebben jullie ook veel schaamhaar boven jullie penis en hoe ziet het er bij jullie uit?
Bladzijde 1 / 1
Vraag 1: nee
Vraag 2: ja, haar op mijn ballen en boven mijn penis. Ik ben 14 jaar
Vraag 2: ja, haar op mijn ballen en boven mijn penis. Ik ben 14 jaar
vraag 1: Ja heel vaak
vraag 2: Ja vooral boven mijn penis ook wat op mijn ballen maar dat scheer ik. ben 16 jaar oud
vraag 2: Ja vooral boven mijn penis ook wat op mijn ballen maar dat scheer ik. ben 16 jaar oud
hoi,
ik krijg heel soms een erectie als ik onder de douch sta .
en schaamhaar ... ik had het vanaf men 13 de het was donker bruin/ zwart en het krulde een beetje.
ik had het op ms balzak daar was het zo'n 1,5 cm - 2cm boven mijn pik was het minstens 3,5 cm en het krulde een beetje.
Nu ... sinds men 14,5 jaar scheer ik, dit balzak altijd volledig kaal dus ong 3x per week scheren en boven mn penis : als ik scheer doe ik alles weg maar doe dit niet zo snel opnieuw ong na 1,5 weken
ik krijg heel soms een erectie als ik onder de douch sta .
en schaamhaar ... ik had het vanaf men 13 de het was donker bruin/ zwart en het krulde een beetje.
ik had het op ms balzak daar was het zo'n 1,5 cm - 2cm boven mijn pik was het minstens 3,5 cm en het krulde een beetje.
Nu ... sinds men 14,5 jaar scheer ik, dit balzak altijd volledig kaal dus ong 3x per week scheren en boven mn penis : als ik scheer doe ik alles weg maar doe dit niet zo snel opnieuw ong na 1,5 weken
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.