Vraag

pedofiel als gym leraar

• 17 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 852 Bekeken

Hoi,
We hadden vandaag gym op school en onze gym leraar doet altijd een beetje raar, Vooral bij meiden. We moesten rondjes gaan rennen voor punt en toen ik naar hem toe kwam om te vragen wat mijn punt was zei hij tegen me: je krijgt van Mij een dikke 9,5 en hij pakte me bij mijn heupen vast en keek me recht aan. Ik ben nu super bang voor hem! Wat kan ik doen?

6 reacties

De info die je me gaf duid niet op pedofilie
heey girl2003,
ik zou het even in de gaten houden, een leraar hoort over het algemeen niet aan de leerlingen te zitten.
het kan zijn dat het onschuldig bedoeld wat maar als je merkt dat hij vaker aan jou (of andere meisjes) zit zou ik dit heel snel bij je mentor melden. bij sport kun je lichamelijk contact natuurlijk niet altijd vermijden, dat moet je wel goed bedenken, maar het hoort niet dat de leraar onnodig aan leerlingen zit. hou het even in de gaten en als je ziet dat het vaker gebeurt, eerst melden bij je ouders en daarna bij je mentor
Hoop dat ik een beetje kon helpen

Greetzz!!
Marzaro 😃
Ik heb op school ook zon leeraar en ik vind het ook lastig om te zien of hij het slecht bedoel of niet kijk het nog ff aan en als het erger word zal ik naar je mentor ofzo gaan
Groetjes
zeg het tegen je m mentor en als je toch niet zeker bent let dan tenminste heel goed op
Ga anders naar de conrector of de rector. En zoiezo naar je ouders. Je mentor inlichten is ook slim. Waarschijnlijk krijg je dan een gesprek met de rector en je gymleraar. Hopelijk heb je hier iets aan.

Reageer