Panty dragen

  • 5 January 2019
  • 8 reacties
  • 2953 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 14.

Ik word al een jaar of twee opgewonden van panty's. Doe er soms zelf ook wel eens een aan als ik ga slapen of als ik alleen ben. Het zit fantastisch! Ik mijn scenario moet ga ik het binnenkort mijn vriendin vertellen. Ik zou graag willen dat ze dat niet raar vind.

Mijn vraag is of er meiden zijn die hier een mening over hebben..? Wat zouden jullie er van vinden als iemand tegen je zegt dat hij geilt op panty's?

Ook ben ik benieuwd of or jongens zijn die ze dragen. Ik zal de komende tijd deze topic in de gaten houden.

8 reacties

Hi Tweedekeus,

dat jij panty’s opwindend vindt is op zich niet raar. Er zijn veel jongens (en mannen) die opgewonden kunnen worden van kledingstukken en dus zijn er ook die dat hebben bij panty’s.

Zelf ken ik geen jongens die hetzelfde hebben, maar ja, een heleboel praten er ook niet over.

Jij wilt het dus binnenkort aan je vriendin gaan vertellen. Op zich is daar natuurlijk niks mis mee. Alleen vroeg ik me af hoe lang en hoe goed jullie elkaar al kennen.

En dan denk ik dus hoe ik dat zou doen als ik een vriendin zou hebben. Das best moeilijk voor te stellen, want ik val op jongens, maar ok.

Ik ben er ook wel voor om eerlijk alles te delen en het is ook niet iets waar je je voor hoeft te schamen. Maar, voor hetzelfde is het volgende week uit en dan is het de vraag of je er dan geen spijt van krijgt. Ik moet dus denken aan dingen die ik zelf meegemaakt heb met ex-vriendjes.

Ik zeg niet dat jouw vriendin zo is natuurlijk.

Zelf zou ik er eerder voor kiezen om niet gelijk te vertellen dat ik geil op panty’s. Ik denk dat ik eerder met mijn vriendje dan zou gaan praten over dingen die jongens opwinden.

In jouw geval zou je dan tegen je vriendin kunnen zeggen dat je wel eens gehoord hebt dat jongens geilen op (sommige) meisjeskledingstukken en dat je je afvraagt of meisjes dat ook hebben bij dingen van jongens.

Misschien vraagt zij dan wel of jij ook op bepaalde kledingstukken geilt.

Afhankelijk van hoe het gesprek gaat kun je dan zeggen dat je panty’s wel geil vindt.

Je hoeft dan niet gelijk te zeggen dat je ze draagt. Dat kan later altijd nog als je dat wilt.

Voordeel van zo’n gesprekje is dat je al een beetje beter weet hoe ze er mee omgaat.

Je moet het natuurlijk allemaal op jouw manier doen. Ik wil je alleen deze tip meegeven.

Ik wens je een leuke tijd met je vriendin en miss kun je nog eens een update geven. Das altijd leuk.

Groetjes,
M&M’s
Hi mate, bedankt voor je reactie
Ik ken haar al 2 jaar. Ik zal tegen die tijd een update geven
hey,

ben dan geen meisje maar er zullen meer jongens zijn die zoiets leuk vinden.
wat betreft je vriendin, je kent haar al 2 jaar, het is je vriendin dus ze houd van je.
ik denk daarom dat ze het misschien even raar vind maar het wel accepteerd.
Badge
Hey, tof dat je dit deelt. Ik ben ook een jongen, 13 jaar, en ik wil een beetje experimenteren met wat mij opgewonden maakt. Waar koop jij je panty's, en kijken mensen je dan raar aan?
Hi mate.
Ik zelf online en ophalen. In jouw geval weet ik niet of dat gaat.. Probeer in een andere stad of dorp, niemand zal er wat van zeggen. Pas op!; wanneer je er een aan heb kan je niet meer zonder.
Hoi Tweedekeus,je bent heus niet alleen,ik draag ook regelmatig in het geniep een panty (ben ook 14),is begonnen door er eens eentje van mijn oudere zus aan te trekken en zoals je zelf zegt,dat geeft een zalig gevoel.Ik heb er intussen 5 ,mooi verstopt in mijn kamer (waar ook mijn sigaretten verstopt liggen,haha).allemaal zwarte 20DEN's.Mijn grote vrees is wel om betrapt te worden door familie of vrienden want heb er regelmatig eentje aan onder mijn gewone kledij,ik hoop dat het dragen van panty's door jongens ooit eens mode wordt !
Badge

Hallo

Dit is echt perfect normaal. Sedert enkel weken woon ik alleen en heb ik mn eigen 3 panty’s. En er is niemand die mij kan beletten eentje aan te trekken als ik daar zin in heb. Dat geeft mij een zalig gevoel. In al mn relaties (het zijn er wel niet zoveel) wisten mn partners dat ik geil op panty’s. Ze wisten niet dat ik er droeg maar de kick snapten ze wel. Iedereen heeft wel een bepaalde fetish. En jongens die graag panty’s aantrekken, daar is absoluut niks mis mee. 
Je moet er vooral van genieten

Groetjes 

Badge

Ik love panty's, heb er een paar van m'n zus en ook van m'n moeder. Zit echt geweldig, die gladde stof over je benen heem... In de winter draag ik ze bijna elke dag onder m'n lange broek😁

Reageer