Oversekst

• 7 November 2016
  • 10 reacties
  • 369 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik merk dat ik vergeleken met mijn klas heel veel aan seks denk. ik ben 12 is dit raar?

10 reacties

Ik dacht OK al veel aan seks toen ik 12 was
Maar dat betekent niet dat je oversekst bent hoor.....
Eigenlijk zeggen jullie nu dat mijn hele klas behalve flipje gewoon preuts is
Waarschijnlijk..... Zijn er al veel mensen uit jouw klas bezig met seksualiteit alleen ze zeggen er nog niks over
Of.....
Er zitten natuurlijk mensen bij die er nog niet mee bezig zijn maar die zijn niet preuts....ze zijn alleen nog niet zo ervaren/ontwikkeld op het gebied seksualiteit
Ik merk dat ik vergeleken met mijn klas heel veel aan seks denk. ik ben 12 is dit raar?

Dit is helemaal niet raar. In de puberteit denk je zo over seks. En op je 12e is dat normaal. iedereen heeft zijn eigen moment van de puberteit.

groetjes

Klopt ik heb dit ook gedaan op jouw leeftijd hoor!

Groetjes derp (jongen 16)

Dit is helemaal niet raar. In de puberteit denk je zo over seks. En op je 12e is dat normaal. iedereen heeft zijn eigen moment van de puberteit.

groetjes
Haha jullie 2 zijn baas!

Mee eens Olle
Eigenlijk zeggen jullie nu dat mijn hele klas behalve flipje gewoon preuts is
Haha jullie 2 zijn baas!
Haha ben het met de personen die mijvoor waren eens, ik was 11 en had de 1e keer en dat noem je niet oversekst bent? Denk dat niet en probeer or zo min mogelijk aan te denken (is moeilijk maar proberen kan altijd toch?)

Succes dr mee en Groetjes van deze Derp
Ik ben het met ANGOVIS eens..... hij heeft de letters van mijn toetsenbord gehaald...
Hihi, thnx, maar ik kan niet lachen dus even niet haha, (heb erg bloedende borstkas en schouders, en zit zo op 1e hulp en lachen doet pijn.. .. maar bedankt)

Reageer