Ouders betrapt :O en verplicht seks met vader

  • 8 February 2018
  • 11 reacties
  • 7945 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mijn ouders betrapt op seks... en ze deden een grote ronde denk ik..
Ik kon niet weg dus verstopte ik me..
Mijn ouders waren alle 2 opgewonden en toen begonnen ze met mijn vaders lul in mn moeders mond... daarna deden ze anale seks..

Eerst durfde ik het niet te vertellen, maar toen was mn vader dronken en we hadden ruzie.. toen flapte het eruit..

En 1 dag daarna heeft ie me verkracht en iedere avond verkr8 hij me..

En ik heb zwangerschaps test gedaan en die zei dat ik zwanger ben..............

Wat te doen?????

11 reacties

Hoi!

Wat heftig dat dit gebeurd is. Wat je vader heeft gedaan, kan niet. Hij mag dit helemaal niet doen, dit is misbruik.

Je hebt je ouders betrapt toen ze seks hadden. Niet fijn. Om het mysterie errond weg te halen, raad ik je aan hierover te praten. Met je vader praten is misschien niet de beste optie, maar heb je een goede band met je moeder? Je kunt dit ook vertellen aan een vriendin, of aan je mentor.

Je vader heeft je verkracht. Dat is heel erg heftig. Hij heeft geen enkel recht dat te doen, integendeel, er staan zware straffen op. Hier mag je niet alleen mee blijven zitten. Je doet het best aangifte bij de politie, zodat die je kunnen beschermen. Ik begrijp dat naar de politie gaan eng kan zijn, en daarom kan het fijn zijn er eerst met een vertrouwenspersoon over te spreken. Heb je iemand waar je een hele sterke band mee hebt, en die je echt vertrouwd? Een vriendin, buurvrouw, leerlingenbegeleider, of misschien je moeder?
Als je dit aan iemand vertelt, kan die persoon samen met jou naar de politie gaan. Het lijkt mij persoonlijk wat fijner om steun rond me te hebben.

Je hebt een zwangerschapstest gedaan en het resultaat was positief. Het lijkt me aangewezen om naar de huisdokter te gaan en daar een zwangerschapstest te doen. Zwangerschapstesten die je in de winkel koopt zijn niet 100% betrouwbaar, en bij de dokter heb je die volledige zekerheid wel.

Wat me nu het allerbelangrijkste lijkt: dit aan iemand vertellen. Hier alleen mee blijven zitten gaat je echt niet beter doen voelen. Misschien schaam je je om wat er gebeurd is, maar dat hoeft niet. Jij bent niet degene die je zou moeten schamen, dat is je vader. Jij verdient steun, en bemoedigende knuffel van een lief iemand, iemand die naar je luistert.

Groetjes
x
Je bent niet zwanger, dat is goed nieuws. Ik maak me wel nog steeds zorgen over jou. Je vader heeft je verkracht, dat is een heel traumatische ervaring. Heb je hier met iemand over gepraat?

Hoe gedraagt je vader zich momenteel? Heeft hij jou nog pijn gedaan?
Goed dat je met de maatschappelijk werkster gepraat hebt. Heeft zij bepaalde stappen voorgesteld? Je zegt dat je aan het geweld gewend bent, maar dat zou niet zo mogen zijn. Jij verdient een thuis waar je je veilig voelt, waar je in de woonkamer kan zitten zonder bang te zijn dat iemand je pijn doet.

Naar mijn mening volg jij best de stappen die de maatschappelijk werkster voorstelt om de mishandeling te stoppen. Ik begrijp dat het idee van uit huis geplaatst te worden heel eng is, maar de mishandeling door laten gaan zoals die nu is, is geen optie. Het is goed dat je vaak met vriendinnen afspreekt en confrontaties met je vader mijdt, maar normaal is dat niet. Jij zou je veilig moeten voelen thuis.

Je vader of niet, hij mag jou geen pijn doen. Niemand mag jou pijn doen. Kinderbescherming doet er alles aan kinderen te helpen, en daarbij de band met de ouders te blijven verzorgen.

Zie je het zitten eens met de KinderTelefoon te chatten of bellen, om een extra mening te hebben? Zij kunnen heel nuttig advies hebben voor jou. Misschien kom je tot nieuwe inzichten.
Kan je met je maatschappelijk werkster over de mishandeling praten? Zij is er om dit soort problemen op te lossen.
Ik was naar de dokter geweest en die zei gelukkig dat er niks was en dat de zwangerschapstest het nie goed deed.
Ja ik heb er met een schoolmaatschappelijkwerkster over gepraat.
Mijn vader slaat en schopt me, maar dat doet ie al sinds mn 5e. Daar ben ik dus aan gewend.
Qua seksuele dingen doet ie niks met mij.

Ik weet dat ik iets moet doen tegen de mishandeling enz maar dat doe ik niet, omdat ik dan het huis uitgezet word. Ik ben wel slim: ik spreek met vriendinnen af en k zit veel op mn kamer.

Mijn vader is eigenlijk een schande voor de wereld, maar het is en blijft mn vader..
Niemand van school of in de buurt weet van mn mishandeling...
Ik zou echt hulp gaan zoeken
Hey,
Dit is best wel erg...wat je vader doet, kan echt niet! Je moet hulp gaan zoeken....ik denk ook dat je ene miskraam moet doen...zielig maar, ik zou geen baby willen van mijn vader en ik...al helemaal niet wanneer je bent verkracht!

Je mag weten wat je doet maar, ik zou het echt vertellen aan iemand! Veel suc6 :3

Reageer