Oud genoeg?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu dus 12 en bijna 13. En ik masturbeer.
(Ik ben een meisje)
Niet echt vingeren in mijn vagina maar meer erop wrijven. Is het normaal dat je dat al doet op je twaalfde?

12 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hartsikke normaal, veel jongens en meisjes beginnen al op hun 12e en doen het soms wel elke dag!
Hey!
Ik snap wel dat je hier vragen over hebt maar ja!
Het is helemaal niet raar alle meiden beginnen rond die leeftijd.
Dus als je het fijn vindt lekker doorgaan en niemand zou ermee dwarszitten dat jij mastrubeert.

Veel s6

✌💪gr. Sayittomy
Hey,

Ja het is super normaal, veel van jou leeftijd ontdekken het ook. Ik ben zelf ook nog ontdekkent en ben 16. Gwn lekker blijven doen.
Is niks mis mee! Juist even fijn toch

X dikkekuslisax
Hoi,

ja inderdaad het is normaal. Ik ben zelf ook op deze leeftijd begonnen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!


MVG casper
Is heel normaal. Niets om je zorgen over te maken.
Reputatie 2
Badge +1
Ik ben nu dus 12 en bijna 13. En ik masturbeer.
(Ik ben een meisje)
Niet echt vingeren in mijn vagina maar meer erop wrijven. Is het normaal dat je dat al doet op je twaalfde?

Dat is helemaal jouw keuze ja!
De meeste meisjes van je klas zullen waarschijnlijk nee zeggen maar ik durf te wedden dat meer dan 40% het doet
ja wrijven(strelen) kan wel als je dat fijn vind veel mensen vingeren zichzelf wel al ik zelf ben pas op me dertiende begonnen
als je da lekker vindt moe je da lekker doen
Reputatie 1
Badge +2
Helemaal normaal! Ook al zeggen mensen dat ze hier op hun 12e nog niet mee bezig zijn, sws de helft van jou klas doet dit!
Ik ben nu dus 12 en bijna 13. En ik masturbeer.
(Ik ben een meisje)
Niet echt vingeren in mijn vagina maar meer erop wrijven. Is het normaal dat je dat al doet op je twaalfde?

Je zit net in de pubertijd. En leert je lichaam te kennen en te ontdekken.
HHierbij ga je uitzoeken wat je prettig en lekker vind. Dit is heel normaal en hoort zeker bij jouw leeftijd
Badge
Dit is heel normaal ik ontdekte het toen ik 11 was



Ben jongen is dus net ietsjes anders🙃

Reageer