Vraag

Originele vragenlijst

  • 29 October 2022
  • 3 reacties
  • 450 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

1. Ben je jongen of meisje 

 

2. Leeftijd? 

 

3. Waarom masturbeer jij? 

 

4. Vind je het gevoel gaandeweg ook lekker of doe je het puur voor het orgasme? 

 

5. Probeer zo goed mogelijk te omschrijven wat je voelt als je klaarkomt

 

6. Hoe lang duurt je orgasme

 

7. Ben je tijdens het edgen wel eens perongeluk klaargekomen? Hoe was of ging dat. 

 

8. Heb je door wanneer je gaat klaarkomen of overkomt het je? 

 

9.  (alleen jongens) Komt tijdens het aftrekken je voorhuid steeds over de eikelrand heen? Is dat lekkerder? 

 

10. (alleen jongens) begin je met aftrekken als hij altijd stijf is of soms ook als hij nog slap is? 

 

 

​​

 


3 reacties

1. Ben je jongen of meisje jongen

 

2. Leeftijd? 14

 

3. Waarom masturbeer jij?  Omdat het geil is en zodat ik iets lekkers seksueels kan doen

 

4. Vind je het gevoel gaandeweg ook lekker of doe je het puur voor het orgasme?  Nee gewoon alles is lekker al helemaal als je uitsteld

 

5. Probeer zo goed mogelijk te omschrijven wat je voelt als je klaarkomt eerst denk ik oh ja lekker en dan 5 sec later ben ik niet meer geil

 

6. Hoe lang duurt je orgasme hangt er van af soms 5 sec soms 10 min voor mijn gevoel 

 

7. Ben je tijdens het edgen wel eens perongeluk klaargekomen? Hoe was of ging dat. Ja tuurlijk toen dacht ik o k*t

 

8. Heb je door wanneer je gaat klaarkomen of overkomt het je?  Heb het door

 

9.  (alleen jongens) Komt tijdens het aftrekken je voorhuid steeds over de eikelrand heen? Is dat lekkerder? Ja ik trek altijd zo ver mogelijk op en neer 

 

10. (alleen jongens) begin je met aftrekken als hij altijd stijf is of soms ook als hij nog slap is? Bij de wel een

 

 

​​

 

 

Reputatie 1
Badge +4

1. Ben je jongen of meisje jongen 

 

 

 

2. Leeftijd? 13

 

 

 

3. Waarom masturbeer jij? Omdat ik het leuk vind en het is een lekker gevoel 

 

 

 

4. Vind je het gevoel gaandeweg ook lekker of doe je het puur voor het orgasme? Ook lekker 

 

 

 

5. Probeer zo goed mogelijk te omschrijven wat je voelt als je klaarkomt  is niet te verschrijving vind ik 

 

 

 

6. Hoe lang duurt je orgasme 15sec ongeveer 

 

 

 

7. Ben je tijdens het edgen wel eens perongeluk klaargekomen? Hoe was of ging dat. Nee 

 

 

 

8. Heb je door wanneer je gaat klaarkomen of overkomt het je?  Ik heb het op voorhand door 

 

 

 

9. (alleen jongens) Komt tijdens het aftrekken je voorhuid steeds over de eikelrand heen? Is dat lekkerder?  Ja 

 

 

 

10. (alleen jongens) begin je met aftrekken als hij altijd stijf is of soms ook als hij nog slap is? Soms slap

Reputatie 7
Badge +5

1. Ben je jongen of meisje 

Jongen

2. Leeftijd? 

23

3. Waarom masturbeer jij? 

Omdat het heel lekker maar niet te vaak in de week anders wordt het snel saai 

4. Vind je het gevoel gaandeweg ook lekker of doe je het puur voor het orgasme? 

Beide maar meer voor het lekkere gevoel

5. Probeer zo goed mogelijk te omschrijven wat je voelt als je klaarkomt

Ja, je spieren verstijven of spannen zich aan en m’n ballen gaan zowat m’n lijchaam in

6. Hoe lang duurt je orgasme

Paar seconden 

7. Ben je tijdens het edgen wel eens perongeluk klaargekomen? Hoe was of ging dat. 

Wat is edgen?

8. Heb je door wanneer je gaat klaarkomen of overkomt het je? 

Heb dat wel door ja

9.  (alleen jongens) Komt tijdens het aftrekken je voorhuid steeds over de eikelrand heen? Is dat lekkerder? 

Weet ik eigenlijk niet ik krijg m’n voorhuid wel makkelijk over m’n eikel  maar volgens mij soms wel soms niet

10. (alleen jongens) begin je met aftrekken als hij altijd stijf is of soms ook als hij nog slap is? 
Vanaf helemaal slap vond ik het lekkerst

Reageer